Αρχική Αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξη του ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕΆρθρο 9 – Διαχωρισμός Εθνικής Σιδηροδρομικής ΥποδομήςΣχόλιο του χρήστη Kostas T. | 18 Σεπτεμβρίου 2010, 17:28
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΡΟΣΟΧΗ: μπορεί ένα τμήμα του δικτύου να μην κυκλοφορεί σήμερα, αλλά θα πρέπει να αποκλείσουμε την πιθανότητα επαναλειτουργίας του αργότερα; Εάν πιστεύουμε πως ο σιδηρόδρομος έχει μέλλον και στην χώρα μας (εάν πραγματικά το πιστέουμε και προσπαθούμε προς ατυτή την κατέυθυνση), τότε είναι πολύ πιθανό στο μέλλον να επανελειτουργήσουν κάποιες γραμμές. Επίσης εάν δεν λειτουργούν σήμερα κάποιες γραμμές αυτό δεν οφείλεται πάντα στην έλλειψη εμπορικού ενδιοαφέροντος, αλλά στην έλλειψη ενδιαφέροντος από τον ΟΣΕ ή την Πολιτεία για την λειτουργία τους. Π.χ. η γραμμή Ισθμός - Λουτράκι, σαφώς έχει εμπορικο ενδιαφέρον, όμως ο ΟΣΕ δεν έχει προχωρήσει στην κανονικοποίηση της γραμμής και στην εν συνεχεία λειτουργία της. Βάσει του νόμου, η γραμμή θα θεωρηθεί καταργημένη και θα "αξιοποιηθεί" από την ΓΑΙΑΟΣΕ. Δηλαδή πρακτικά, ποτέ δεν θα υπάρξει σιδ/κή σύνδεση της Αθήνας με το Λουτράκι (προς μεγάλη χαρά των ΚΤΕΛ).