Αρχική Αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξη του ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕΆρθρο 19 – Λοιπά θέματαΣχόλιο του χρήστη Kostas Τ. | 18 Σεπτεμβρίου 2010, 18:27
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ: 1. Ποιος θα χρηματοδοτεί 1A. το επενδυτικό πρόγραμμα του ΟΣΕ; Εάν ο ΟΣΕ, υπάρχει άνιση μεταχείριση σε σχέση με τα υπόλοιπα μέσα μετασφορών, τις υποδομές των οποίων χρηματοδοτεί το Κράτος. Πρέπει να υπάρχει ρύθμιση στον παρόντα νόμο. 1B. την συντήρηση των γραμμών. Ως άνω. 2. Πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για την προμήθεια των σιδ/κών τουλάχιστων υλικών / εξοπλισμού από τον ΟΣΕ και όχι μέσω του Υπουργείου Ανάπτυξης. Αυτό θα συμβάλει στην προμήθεια των υλικών όταν τους έχει πραγματικά ανάγκη ο Οργανισμός, θα υπάρξει δε και μειωμένο κόστος (το σημερινό συγκεντρωτικό μέσω του Υπουργείου σύστημα οδηγεί σε αποθεματοποίηση υλικών, σε διπλοπαραγελίες υλικών, καθυστερήσεις προμήθειας κλπ).