Αρχική Αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξη του ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕΆρθρο 9 – Διαχωρισμός Εθνικής Σιδηροδρομικής ΥποδομήςΣχόλιο του χρήστη Νένος Νενόπουλος | 19 Σεπτεμβρίου 2010, 14:43
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1 ....περίπτωση 16 του άρθρου 2 του π.δ. 41/2005 ....ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ "που τροποποιήθηκε με τον παρόντα νόμο στο άρθρο 3 παρ. 3" ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1 δ) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 4 ....παύει εφεξής να αποτελεί μέρος της Εθνικής Σιδηροδρομικής Υποδομής..... π.χ. Η παλαιά γραμμή των Τεμπών και του Πλαταμώνα κατά μήκος της θάλασσας, δεν θα μπορεί να αξιοποιηθεί μελλοντικά για τουριστική διαδρομή με σιδηρόδρομο ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 3 ....στις κατηγορίες της παραγράφου 1 αναθεωρείται..... Σιδηροδρομικό Δίκτυο, από την στιγμή που χαρακτηρίζεται στην κατηγορία 4 θα είναι σε θέση να αλλάξει κατηγορία ; ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 3 ....βιωσιμότητας των Σιδηροδρομικών Επιχειρήσεων ..... Να διαγραφεί . H Ρ.Α.Σ., με το άρθρο 27 παρ.8 του παρόντος νόμου χορηγεί και ανακαλεί άδεια λειτουργίας σιδηροδρομικής επιχείρησης σύμφωνα με τις διατάξεις που καθορίζει το Π.Δ. 41 / 2005 ΚΕΦΆΛΑΙΟ IX . Ο Διαχειριστής Υποδομής συνεπώς θα κρίνει την βιωσιμότητα της σιδηροδρομικής επιχείρησης ;