Αρχική Αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξη του ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕΆρθρο 16 – Διαδικασία Μεταφοράς Πλεονάζοντος Τακτικού ΠροσωπικούΣχόλιο του χρήστη ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΟΣΕ | 20 Σεπτεμβρίου 2010, 13:29
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για το προσωπικό που θα μεταγάγει σε ″Φορείς Υποδοχής″. α. Θα πρέπει να υπάρξει πλήρης αντικειμενικοποίηση των κριτηρίων, βάσει των ο-ποίων το κάθε Διοικητικό Συμβούλιο θα καθορίσει, εν τέλει, το πλεονάζον και υπό μετα-φορά προσωπικό , άλλως θα εγείρονται (όχι αναίτια) αμφιβολίες για μεροληπτικές αποφάσεις. β. Θα πρέπει να αναφερθεί ρητά στο άρθρο 16 ότι ″ ο μεταφερόμενος και μέχρι της μι-σθοδότησής του από τον Φορέα Υποδοχής, θα προσφέρει τις υπηρεσίες του και θα μισθο-δοτείται από την Εταιρεία.″ γ. Το προς μεταφορά προσωπικό, ως ασφαλισμένο στο ΤΑΠΟΤΕ, έχει καταβάλει επί δεκα-ετίες στο Ασφαλιστικό του Ταμείο εισφορά 11 %, προκειμένου να τυχαίνει ευνοϊκότερων συ-νταξιοδοτικών δικαιωμάτων. Είναι εντελώς άδικο λοιπόν να ενταχθεί σε ασφαλιστικό Ταμείο (ΙΚΑ ή άλλο) του Φορέα Υποδοχής, με εισφορά της τάξης του 6%, και να συνταξιοδοτείτε βά-σει αυτών των εισφορών, χάνοντας συνταξιοδοτικά δικαιώματα για τα οποία, όπως προαναφέρ-θηκε έχει καταβάλει τις απαιτούμενες, συντριπτικά υψηλότερες, εισφορές. Για το λόγο αυτό απαιτείται τροποποίηση της συγκεκριμένης αναφοράς στο αντίστοιχο ε-δάφιο της παραγ. 7 ως ακολούθως : ″ Ο μετατασσόμενος........ θα έχει την ευχέρεια να επιλέξει την υπαγωγή του, για τους σκοπούς της κύριας και επικουρικής ασφάλισης του ως και για το Ταμείου Πρόνοιας, με-ταξύ των φορέων κοινωνικής ασφάλισης και του Ταμείο Προνοίας που υπήγετο όσο εργα-ζόταν στην «εταιρεία», προ της μετάταξής του στον Φορέα Υποδοχής, ή στους αντίστοι-χους φορείς κοινωνικής ασφάλισης του Φορέα Υποδοχής″ Για το προσωπικό που θα εξακολουθήσει να εργάζεται στη ″Εταιρεία″. Για το προσωπικό που θα εξακολουθήσει να εργάζεται στην εταιρεία, το οποίο θα φέρει και το βάρος της προσαρμογής στα νέα δεδομένα λειτουργίας, κάτω από νέες, δύσκολες και εν πολλοίς πειραματικές συνθήκες, έχον την ευθύνη για την ασφαλή κυκλοφορία των συρμών, σε μια μεταβατική περίοδο με μείωση του προσωπικού κατά 40 % και ως επιλεγέν με ″ανέλεγκτη″ απόφαση της Διοίκησης της «εταιρείας» να παραμείνει ως «απαραίτητο», είναι κατάφορα άδικο να του επιφυλάσσεται διαφορετική μισθολογική μεταχείριση από το λοιπό προσωπικό που μετατάσσεται σε φορείς Υποδοχής και του οποίου οι τακτικές αποδοχές διατηρούνται ως έχουν.(παραγρ. 7) Για το λόγο αυτό πρέπει να προστεθούν : α. Στο τέλος της παραγρ. 9 : ....... ″ πλήν την μείωσης των τακτικών τους αποδοχών″ Εναλλακτικά θα μπορούσε να γίνει αναδιατύπωση του συγκεκριμένου άρθρου (ως και του άρθρου 18), ώστε να αναφέρεται ρητά η διασφάλιση των τακτικών αποδοχών του παραμένοντος προσωπικού, όπως και ο κ. Υπουργός Υ Μ κ΄Δ δήλωσε στην συνέντευξη του στην ΔΕΘ, κατά την παρουσίαση του Σχεδίου Νόμου.