Αρχική Αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξη του ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕΆρθρο 10 – Διεταιρικές σχέσειςΣχόλιο του χρήστη Σπυρος | 20 Σεπτεμβρίου 2010, 18:42
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γνωρίζοντας κάποιος τον τομέα συντήρησς τροχαίου υλικού, έχει να παρατηρήσει ότι ο αλγόριθμος αυτός δεν είναι ικανός από μόνος του να προσδιορίσει το κόστος συντήρησης και τη διετεική εν τέλει χρέωση. Η συντήρηση του τροχαίου υλικού, δεν είναι μόνο τα προγραμματισμένα services βάσει ωρών λειτουργίας του η διανυθέντων χιλιομέτρων, αλλά και οι αποκαταστάσεις πάσης φύσης βλαβών (μη οφειλόμενων σε αστοχία συντήρησης), ζημιών από συμβάντα, αστοχιών των κατασκευαστών ή υλικών που δεν άπτονται του παραπάνω τύπου και που, για όλα αυτά δεν προβλέπεται αντίστοιχος τρόπος υπολογισμού. Θα έλεγε κάλλιστα κάποιος, ότι με αυτή τη μεθοδολογία χρέωσης τείνει να μην χρεωθεί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ το σύνολο του κόστους συντήρησης. Η PWC με την τεχνογνωσία που διαθέτει θα έπρεπε να το είχε αντιμετωπίσει το θέμα συνολικά προς αποφυγή στρεβλών διετερικών χρεώσεων.