Αρχική Αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξη του ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕΆρθρο 19 – Λοιπά θέματαΣχόλιο του χρήστη Σπυρος | 20 Σεπτεμβρίου 2010, 19:18
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρατήρηση η μάλλον απορία: Χωρίς εκτός έδρας αποζημίωση, πως να δεχτεί ο εργαζόμενος να παράσχει υπηρεσία εκτός έδρας, έστω και για μια ημέρα; Ποιός ο λόγος - κίνητρο να αφήσει την έδρα του για να μεταβεί π.χ. σε μια αυτοψία τη στιγμή που: α) Θα καταναλώσει καύσιμα (με βάση το νόμο καταργούνται και οι ατέλειες!!) β) είναι βέβαιο ότι θα επιμηκυνθεί για την ημέρα εκείνη, ακόμα και για λόγους μεταφοράς το ωράριό του; γ) ακόμα και σε αυθημερόν μετακίνηση θα προκύψει ανάγκη σιτισης (εκτός και αν ο νομοθέτης δεν γευματίζει το μεσημέρι); δ) Γιατί να μην παραμείνει στην έδρα του και να αποφύγει όλα τα παραπάνω έξοδα; Προσοχή: Η νομοθέτηση δεν είναι θεατρικό σύγγραμμα... Θεμιτή η επιχειρούμενη μείωση του κόστους μετακινήσεων, αλλά, άλλο είναι να θέτεις χιλιομετρικά όρια και άλλο είναι να καταργείς την όποια αποζημίωση εντελώς. Είναι απολύτως βέβαιο, ότι χωρίς - όπως την αποκαλείτε - καμία "αποζημίωση" και όχι "μπουρμπουάρ" όπως υπονοείτε, κάθε υπάλληλος θα είναι σε τέτοια περίπτωση "ασθενής" μόνο και μόνο στη σκέψη να εργαστεί ακόμα και 200 χλμ. μακριά από την έδρα του.