Αρχική Αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξη του ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕΆρθρο 15 – ΟρισμοίΣχόλιο του χρήστη Σμπαρούνης Νικόλαος | 20 Σεπτεμβρίου 2010, 23:10
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πίσω ἀπό τά ἀνεπαρκέστατα αὐτά νούμερα ὑποκρύπτεται ἐπακριβῶς ἡ ντιρεκτίβα Χατζηδάκη γιά ἐκτεταμένο outsourcing πολυαρίθμων παγίων καί σταθερῶν δραστηριοτήτων πού θά ἔπρεπε νά διατηροῦνται in-house, ὅπως ἔχει ἀποδείξει ἡ ἀτυχέστατη ἐμπειρία τῆς Rail-track. `Απλᾶ ἔκαναν τό ἄθλιο τρύκ νά τό διατυπώσουν μέ τούτον τόν καμουφλαρισμένο τρόπο καί πέρασε τελείως ἀπαρατήρητο. `Η συγκεκριμένη ἐπάνδρωση δέν ἐπαρκεῖ οὔτε κάν γιά πλῆρες ΠΑΘΕ, ὅπως μαρτυροῦν οἰ ἀριθμοί. Ἐπί πλέον, οἰ νομοθεσίες διατυπώνουν γενικες Ἀρχές, γιά τέτοιες λεπτομέρειες ἐπανδρώσεως, ἐξοπλισμοῦ κ.λπ. ὑπάρχει τό business planning.