Αρχική Αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξη του ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕΆρθρο 4 – Αρμοδιότητες ΕΡΓΟΣΕΣχόλιο του χρήστη ΑΚΗΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ | 20 Σεπτεμβρίου 2010, 23:11
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα πρέπει να καθοριστούν οι όροι και ο τρόπος μεταφοράς των έργων και των μελετών από την ΕΔΙΣΥ στην ΕΡΓΟΣΕ καθώς και η παραλαβή των ολοκληρωμένων έργων για χρήση από τον ΟΣΕ. Να συσταθούν επιτροπές στις οποίες θα συμμετέχουν στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ, της ΕΔΙΣΥ και της Διαχειριστικής Αρχής του ΥΠΟΜΕΔΙ. Να συνταχθούν πρωτόκολλα με το τεχνικό και οικονομικό στάδιο που βρίσκονται τα έργα και οι μελέτες που θα μεταφερθούν στην ΕΡΓΟΣΕ, να καταγράφονται οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν για την ολοκλήρωσή τους, εκτίμηση για τυχόν υπερβάσεις στο κόστος και το χρόνο προκειμένου να ολοκληρωθούν, η αναγκαιότητα για την ολοκλήρωσή τους καθώς και η προτεραιότητα υλοποίησής τους σε σχέση με την απόδοσή τους σε έσοδα και μείωση χρόνου μεταφοράς. Άμεση μετφορά των έργων και μελετών στην ΕΡΓΟΣΕ για σύνταξη χρονοδιαγράμματος και ένταξη των έργων σε συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα. Παρ. 5 : Δεν μπορούν να ισχύσουν οι όροι αγοράς όταν μπαινουν περιορισμοί από την νομοθεσία δημοσιων έργων, όταν σε κάθε εκλογική διαδικασία σταματάει για έξι με εννιά μήνες η λειτουργία του Διοικητικού Συμβουλίου και της εταιρείας μέχρι να τοποθετηθεί νεό και να ενημερωθεί, όταν σταματούν τα έργα στο Κιάτο Πάτρα ανάλογα με την βούληση των τοπικών αρχών, όταν οι ανάδοχοι παραχωρησιούχοι των οδικών έργων σταματούν εν εξελίξει έργα ή έργα προς δημοπράτηση για να εξυπηρετηθούν. Θα πρέπει να προβλεφθεί καταβολή αποζημίωσης στην ΕΡΓΟΣΕ για καθυστερήσεις και απώλεια πόρων σε όσους εμποδίζουν την άμεση ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων. Τα σιδηροδρομικά έργα θα πρέπει να χαρακτηριστούν ως έργα πρώτης προτεραιότητας (συμβολή στο περιβάλλον, συνδυασμένες μεταφορές λιμανια εμμπορικά κέντρα, μέσω κοινωνικής και αναπτυξιακής πολιτικής) και να χρηματοδοτούνται από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων (όπως τα οδικά)και όχι να δανειοδοτούνται. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΕΛΕΧΙΑΚΟΎ ΔΥΝΑΜΙΚΟΎ : εταιρεία με ISO, διαχειριστική επάρκεια σύμφωνα με το πρότυπο του ΕΛΟΤ, σταθερός αριθμός ανθρώπινου δυναμικού διαχρονικά (από το 2002 έως σήμερα μεσος αριθμός εργαζομένων 340 στελέχη,συνεχή επέκταση των αρμοδιοτήτων της με την ένταξη και διαχείρηση νέων έργων παράλληλα με το βασικό της έργο. Εμπειρία και Ασφάλεια στην εκτέλεση των μεγάλων έργων 60 υπόγεια έργα 86 χλμ(σήραγγες Τεμπών-χωρίς προβλήματα, αντιθέτως με τα οδικά, Πλαταμώνα, Κακιά Σκάλα κλπ/ γέφυρες Ισθμού, Αξιου κλπ)