Αρχική Διαδικασία Αδειοδότησης Εγκατάστασης Τυποποιημένων Κατασκευών ΚεραιώνΆρθρο 1 Πεδίο ΕφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη Νίκος Βαρελίδης | 7 Δεκεμβρίου 2010, 19:05
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Δεν προσδιορίζονται χρονικές προθεσμίες για την έκφραση γνώμης των φορέων που εκφράζουν την σύμφωνη ή μη γνώμης τους στην διαδικασία έκδοσης της άδειας και στην διαδικασία εγκατάστασης. Δεν δεσμεύεται η ΕΕΤΤ να τηρεί και να δημοσιοποιεί στοιχεία χρονικής διεκπαραίωσης των διαδικασιών αδειοδότησης και εγκατάστασης συνολικά αλλά και σε ότι την έκφραση γνώνης των φορέων που εκφράζουν γνώμη Η ανάγκη δέσμευσης αποκλειστικών ή έστω και ενδεικτικών προθεσμιών, και η συστηματική παρακολούθηση και αξιολόγηση της ταχύτητας των σχετικών διαδικασιών είναι προφανής στο Ελληνικό περιβάλλον της δημόσιας διοίκησης όπου οι καθυστερ'ήσεις αποτελούν ενδημικό φαινόμενο. 2. Δεν δικαιολογείται η διαφοροποποίηση μεταξύ της διαδικασίας αδειοδότησης και εγκατάστασης σε ότι αφορά τις εγκρίσεις των αρμόδιων φορέων, η ένταξη των οποίων στο στάδιο της αδειοδότησης θα απλουστεύσει την όλη διαδικασία και θα διαφυλάξει τον ενδιαφερόμενο από τον κίνδυνο και το κόστος διεκπεραίωσης της διαδικασίας αδειοδότησης όταν η άδεια εγκατάστασης απορριφθεί στο επόμενο στάδιο απο τις αντιρήσεις άλλων φορέων όπως π.χ. της της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας. 3. Θα ήταν σκόπιμο να προβλεφθεί διάταξη για τον υπολογισμό του διοικητικού κόστους για τον ενδιαφερόμενο των προβλεπόμενων διαδικασιών κατά την έκδοση του σχετικού κανονισμού εφαρμογής της Απόφασης και να επιδιωχθεί η ελαχιστοποίησή του στο πλαίσιο της πολιτικής της χώρας για την μείωση του διοικητικού κόστους για τις επιχειρήσεις (εθνικός στόχος για την περίοδο 2007-2013 μείωσηβ του διοικητικο΄πυ κόστους κατά 25%). 4. Θα έπρεπε να υπάρχει μια εισηγητική έκθεση η οποία να αξιολογεί την ισχύουσα κατάσταση και να τεκμηριώνει την ανάγκη των προτεινόμενων ρυθμίσεων (υπολογίζοντας και το διοικητικό κόστος) κατά τα πρότυπα της Ευρωπαικής (και Ελληνικής?) πολιτικής αξιολόγησης κάθε νέας ρύθμισης με την μεθοδολογία του Regulation Impact Assessment