Αρχική Περί Ταχυδρομικών ΥπηρεσιώνΆρθρο 30 Τροποποιήσεις του ν.3431/2006 (ΦΕΚ 13 Α΄) και του ν.2801/2000 (ΦΕΚ 46 Α΄)Σχόλιο του χρήστη Σ. Θ. Στράτος | 3 Ιανουαρίου 2011, 16:21
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επιτέλους, η Πολιτεία συνιδητοποίησε οτι χρειάζεται εξορθολογισμός της διαδικασίας αδειοδότησης κατασκευών κεραιών. Οι ρυθμίσεις που περιλαμβάνονται ειναι πρός την σωστή κατεύθυνση. Εχω ομως να παρατηρήσω και να προσθέσω τα εξής: 1. Στην παράγραφο 9 να τεθεί μία μέγιστη προθεσμία - ας πούμε της τάξεως των δύο ή τριών μηνών - μέσα στην οποία οι αρμόδιοι Υπουργοί να εχουν εκδόσει την σχετική ΚΥΑ. Εάν δεν υπάρξει τέτοια υποχρέωση μπορεί η εν λόγω ΚΥΑ να καθυστερήσει πολύ περισσότερο. 2. Η επιβολή των προστίμων της παργράφου 12 να μπορεί να γίνει μόνον αφού δοθεί πρώτα στους κατόχους των παράνομων κατασκευών κεραιών μία και τελευταία ρητή προθεσμία της τάξεως των 3-4 μηνών από ενάρξεως ισχύος του νόμου γιά να τους δοθεί ο χρόνος να υποβάλλουν ολα τα απαραίτητα δικαιολογητικά και τις σχετικές μελέτες στις αρμόδιες αρχές. Αλλωστε, γιά τις περισσότερες των περιπτώσεων των παράνομων κατασκευών κεραιών, οι μελέτες και τα σχετικά δικαιολογητικά ηδη υπάρχουν στα αρχεία τους. Ως γνωστόν, γιά το οτι υπάρχουν ακόμα πολλές κατασκευές κεραιών που ειναι παράνομες οφείλεται κατά κύριο λόγο στην δαιδαλώδη γραφειοκρατία και στην υποστελέχωση των αρμοδίων υπηρεσιών που επιμηκήνει υπέρμετρα τον χρόνο αδειοδοτήσεως και μόνον δευτερευόντως στους κατόχους των εν λόγω κατασκευών. 3. Παρόλο οτι προβλέπεται στην παράγραφο 14 οτι μετά την πάροδο της απρακτης προθεσμίας των τεσσάρων μηνών, τεκμέραιται οτι εχουν χορηγηθεί στην ΕΕΤΤ οι επιμέρους εγκρίσεις των διαφόρων Υπηρεσιών που εμπλέκονται (πλήν της ΕΕΑΕ), δεν επιβαλλεται προθεσμία γιά να εκδόσει η ΕΕΤΤ την σχετική αδεια στον πάροχο. Ως γνωστόν, η ΕΕΤΤ στερείται επαρκούς στελέχωσης στην υπηρεσία πρωτοκόλλου εξερχόμενης αλληλογραφίας οπότε είναι εξαιρετικά πιθανό ο χρόνος που θα απαιτηθεί από την ΕΕΤΤ γιά να εκδόσει την σχετική αδεια μετά την απρακτη παρέλευση των προαναφερθέντων τεσσαρων μηνών να ειναι μεγάλος. Καλόν λοιπόν θα ηταν να προβλεφθεί ρητά οτι εφ΄οσον ο πάροχος δεν λάβει μέσα σε προθεσμία τεσσάρων μηνών από την ημερομηνία λήψεως της βεβαιώσεως πληρότητας φακέλλου την σχετική αδεια από την ΕΕΤΤ να μπορεί να προβαίνει στην εγκατάσταση της κατασκευής κεραίας. Στίς περιπτώσεις αυτές να υποχρεώνεται μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης να υποβάλλει δήλωση περαίωσης εργασιών στην ΕΕΤΤ, συνοδευόμενη από υπεύθυνη δήλωση οτι η εγκατάστση εγινε σύμφωνα με τις αρχικώς υποβληθείσες μελέτες. Στίς περιπτώσεις αυτές εάν γίνει ελεγχος από την ΕΕΤΤ και διαπιστωθεί απόκλιση από τα σχέδια και τις μελέτες που περιλαμβάνονται στον αρχικώς υποβλήθέντα φάκελλο γιά τον οποίο εχει εκδοθεί βεβαιωση πληρότητας, να μπορεί η ΕΕΤΤ να επιβάλλει πρόστιμο. 5. Στην ιδια παράγραφο (14) προβλέπεται ως απαράιτητη προυπόθεση η υπαρξη θετικής γνωμάτευσης της ΕΕΑΕ επί της μελέτης ραδιοεκπομπών. Η εμπειρία των τελευταίων ετών εχει δείξει οτι οι δυνατότητες της ΕΕΑΕ να διεκπεραιώνει μεγάλο αριθμό τέτοιων μελετών για σχετικές γνωματέυσεις ειναι περιορισμένος. Αποτέλεσμα ειναι να εχουμε καθυστερήσεις. Θα μπορούσε να αποφευχθεί η απαίτηση αυτή αρκει η σχετική μελέτη να υπογράφεται από δύο μελετητές (αντί του ενός που ισχύει σήμερα).