Αρχική Περί Ταχυδρομικών ΥπηρεσιώνΆρθρο 1 Σκοπός και Πεδίο ΕφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη Πάνος Κυριακόπουλος | 4 Ιανουαρίου 2011, 23:33
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στον νόμο αυτό δεν ορίζονται οι υπηρεσίες Γενικού Οικονομικού Ενδιαφέροντος (π.χ πληρωμή συντάξεων σε απομακρυσμένες περιοχές, ταχυδρομικές επιταγές, υπηρεσίες Ταχυδρομικού Ταμειευτηρίου κλπ)και δεν προβλέπεται μηχανισμός αποζημίωσης του φορέα καθολικής υπηρεσίας για τις υπηρεσίες αυτές. Οι υπηρεσίες αυτές δεν ανήκουν στις καθολικές υπηρεσίες. Είναι γνωστό ότι οι υπηρεσίες αυτές ζημιώνουν σήμερα τον ΕΛΤΑ και η ζημία καλύπτεται από την εκμετάλευση του αποκλειστικού τομέα. Με την απελευθέρωση των Ταχυδρομικών υπηρεσιών δεν θα υπάρχει αποκλειστικός τομέας και συνεπώς δεν θα χρηματοδοτούνται οι υπηρεσίες αυτές. Το αποτέλεσμα θα είναι ο ΕΛΤΑ να αναστείλει τις ζημιογόνες δραστηριότητες (διανομή συντάξεων, οικονομικές συναλλαγές στις απομακρυσμένες περιοχές) και να κλείσει τα περισσότερα Ταχυδρομικά Γραφεία της επαρχίας και των νησιών. Για την καθολική υπηρεσία δεν απαιτείται η ύπαρξη Ταχ Γραφείων αλλά η απλή συνεργασία, για αποκλειστικά ταχυδρομικές υπηρεσίες, με τοπικά πρακτορεία. Υποθέτω ότι έχει ληφθεί υπόψη η παράμετρος αυτή και αποτελεί πολιτική απόφαση η αναστολή αυτής της δραστηριότητας.