Αρχική Νέο Θεσμικό Πλαίσιο Οδικών και Εμπορευματικών ΜεταφορώνΆρθρο 5 Διαδικασία χορήγησης αδειών Φ.Δ.Χ.Σχόλιο του χρήστη ΣΥΝΔΔΕ&L Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς & Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος | 29 Απριλίου 2010, 12:10
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 5, 6 και 7 – Γενική παρατήρηση Για τον περιορισμό της γραφειοκρατίας προτείνουμε την κατάργηση στα εν λόγω άρθρα των αναφερομένων περί κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, όσον αφορά τις διαδικασίες για την εφαρμογή του Νόμου. Άρθρο 5 Παραγρ.2 Καταρχήν θεωρούμε ότι θα πρέπει να προβλεφθεί στο εν λόγω άρθρο συγκεκριμένος χρόνος χορηγήσεως άδειας κυκλοφορίας ΦΔΧ, διαφορετικά θα ακυρωθεί στην πράξη κάθε όφελος από την απλοποίηση συστάσεως εταιρειών και επιχειρήσεων (one stop), την οποία προωθεί το Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας. Σημειώνουμε εδώ ότι οι διαδικασίες συστάσεως έχουν ήδη απλοποιηθεί και ως παράδειγμα αναφέρουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 4 παραγρ.2 περ.α’ του κωδικοποιημένου Ν.2190/1920 περί ΑΕ, η εποπτεύουσα Αρχή δεν ασκεί έλεγχο νομιμότητας στην εταιρεία, εφόσον το μετοχικό κεφάλαιο αυτής δεν υπερβαίνει το ποσό των €3.000.000,00. Ουσιαστικά προτείνουμε την άμεση αδειοδότηση των επιχειρήσεων με την προσκόμιση και τον έλεγχο των προβλεπόμενων εγγράφων. Προς επίρρωση των επιχειρημάτων μας, σας τονίζουμε ότι αποθαρρύνονται οι επενδύσεις στη χώρα μας κυρίως λόγω της καθυστέρησης αδειοδότησης και όχι τόσο λόγω της γραφειοκρατίας περί την ίδρυση των επιχειρήσεων. Επίσης στο συγκεκριμένο άρθρο θα πρέπει να ορισθούν τα δικαιώματα των υποψηφίων επενδυτών σε περίπτωση απόρριψης της άδειας κυκλοφορίας και ο ταχύτατος χρόνος ‘εκκαθάρισης’ της διαφοράς. Επίσης, θα πρέπει να επισημανθεί ότι πουθενά δεν γίνεται μνεία για ανεξάρτητα Ημιρυμουλκούμενα (trailers), τα οποία θα πρέπει να αποδεσμευθούν εντελώς από κάθε τυπική διαδικασία αδειοδοτήσεως, ταξινομήσεως, κλπ. Τούτο θεωρούμε ότι είναι επιβεβλημένο, μεταξύ άλλων, και λόγω της ιδιαίτερης μορφολογίας της χώρας (νησιά, κλπ) αλλά και για την τόνωση της πολύτροπης συνδυασμένης μεταφοράς.