Αρχική Περί Ταχυδρομικών ΥπηρεσιώνΆρθρο 30 Τροποποιήσεις του ν.3431/2006 (ΦΕΚ 13 Α΄) και του ν.2801/2000 (ΦΕΚ 46 Α΄)Σχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΗΣ Τ. | 10 Ιανουαρίου 2011, 18:30
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
4. Στο άρθρο 5 του ν.3431/2006, μετά την πρώτη παράγραφο που θα φέρει τον αριθμό 1, προστίθεται νέα παράγραφος με αριθμό 2, η οποία έχει ως εξής: « 2. Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συγκροτείται διαρκής επιτροπή στην οποία συμμετέχουν εκπρόσωποι του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, του Υπουργείου Εξωτερικών, της Ε.Ε.Τ.Τ., του ΕΛ.Ο.Τ., του εκάστοτε διαχειριστή των ονομάτων χώρου και της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων για την παρακολούθηση θεμάτων διαδικτύου και ονομάτων χώρου (domain name) και καθορίζονται οι λεπτομέρειες για τη συγκρότησή της, τον αριθμό των μελών και τον τρόπο λειτουργίας της. Ο τομέας ευθύνης της επιτροπής είναι η ονοματοδοσία στο διαδίκτυο. Η επιτροπή συγκεντρώνει και καταγράφει στοιχεία που αφορούν τα ως άνω θέματα, ερευνά και καθορίζει τα τεχνικά και νομικά ζητήματα, παρακολουθεί την υλοποίηση των αποφάσεων ελληνικών, διεθνών και ευρωπαϊκών οργανισμών, φορέων, ομάδων εργασίας και επιτροπών, υποστηρίζει τις αντίστοιχες συναντήσεις σε ελληνικό, ευρωπαϊκό, κοινοτικό και διεθνές επίπεδο και συμμετέχει, επεξεργάζεται και υποβάλει εισηγήσεις για τα ως άνω θέματα. Η επιτροπή ζητεί πληροφορίες και στοιχεία από τους αρμόδιους φορείς και υπηρεσίες, που οφείλουν να τις παρέχουν εγκαίρως. Η αμοιβή των μελών της ανωτέρω επιτροπής, καθώς και κάθε απαιτούμενη δαπάνη για τη λειτουργία της καλύπτεται σύμφωνα με την παρ. 6 του άρθρου 61. » --------------------------------------------------------------------- Να απαλείφει η νέα παράγραφος και οι ανωτέρω αρμοδιότητες να παραμείνουν στην ΕΕΤΤ ως έχουν και έως σήμερα