Αρχική Περί Ταχυδρομικών ΥπηρεσιώνΆρθρο 1 Σκοπός και Πεδίο ΕφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΛΕΣΚΟΣ | 10 Ιανουαρίου 2011, 21:36
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣΚΟΠΟΣ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΟΦΕΛΕΙΑ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ. ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΝΑ ΟΥΤΕ ΤΟ ΑΛΛΟ. ΝΟΜΟΙ ΥΠΗΡΧΑΝ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΑΛΛΑ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΛΕΚΓΚΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ. ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΟΦΕΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΧΡΗΣΤΗ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΑΝ Ο ΠΑΟΧΟΣ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΔΕΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΟΤΗΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ. ΟΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΥΔΡΟΚΕΦΑΛΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΥΔΡΙΚΕΦΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΚΕΡΔΟΣ ΘΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΟΥΝ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΜΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΛΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΛΟΙΠΟΝ Η ΚΑΘΟΛΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΕ ΣΩΣΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΥΘΥΝΟΝΤΕΣ ΙΤΕ ΕΔΩ ΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΧΩΡΑ.