Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 3 Διαγραφή χρεών – Επενδυτικά προγράμματα Αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου – Λοιπά ευεργετήματαΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Καμίτσης | 13 Ιανουαρίου 2011, 16:45
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δηλαδή στο Άρθρο 3, Παρ. 1 μας λέει το Νομοσχέδιο ότι: τα εκατομύρια ευρώ που δεν κατέβαλλαν οι κυβερνήσεις από το 1998 ως επιδοτήσεις προς τους Συγκοινωνιακούς Φορείς (ενώ τα ποσά αυτά εγγράφονταν στον Κρατικό Προυπολογισμό),και ανάγκαζαν τις Εταιρείες Αστικών Συγκοινωνιών, να καταφεύγουν σε δανεισμό, τώρα θα ξαναπληρωθούν από τους φορολογούμενους πολίτες στις τράπεζες και με νόμιμο τόκο!!Συγχαρητήρια σε αυτούς που το σκέφτηκαν. Κάποτε μια Ναυτιλιακή Εταιρεία κήρυξε πτώχευση επειδή δεν της είχε καταβληθεί η προβλεπόμενη ετήσια επιδότηση.Μπορεί κανείς να φανταστεί πόσες φορές θα έπρεπε να είχαν κηρύξει πτώχευση οι Εταιρείες των Αστικών Συγκοινωνιών, από την μη καταβολή των επιδοτήσεων τους!! Η πρότασή μου είναι να διαγραφούν εντελώς τα χρέη των Αστικών Συγκοινωνιών, εφόσον από μηδενική βάση θα μπούν όλα τα λειτουργικά έξοδα των νέων Φορέων (Μισθοδοσία Πορσωπικού, κτλ.) Ας πληρώσουν και κάτι οι Τράπεζες από τα συσσωρευμένα υπερκέρδη τους.