Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 1 Αναδιάρθρωση Δημοσίων Αστικών Συγκοινωνιών – Μετασχηματισμός εταιρειώνΣχόλιο του χρήστη politis | 13 Ιανουαρίου 2011, 23:50
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΟΛΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΦΟΡΕΑ. ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΟΑΣΑ ΔΙΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΝΕΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΥΠΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΛΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ. ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΣΕΙ ΜΕ ΑΠΟ ΓΡΑΦΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΓΡΑΦΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΟ ΣΑΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΤΑΝ ΤΟ 1996 ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ 641 ΚΑΙ 642 ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΛΛΑΖΑΝ ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΠΙΑΖΑΝ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΓΕ ΧΑΤΗΡΙ ΚΑΙ Ο ΟΑΣΑ ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΛΛΑΖΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΑΠΛΩΣ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΠΗΓΑΙΝΕ ΑΝΑΠΟΔΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ