Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 1 Αναδιάρθρωση Δημοσίων Αστικών Συγκοινωνιών – Μετασχηματισμός εταιρειώνΣχόλιο του χρήστη Χρηστος | 14 Ιανουαρίου 2011, 12:47
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το πιο σημαντικο θεμα κατα την αποψη μου ειναι το κοστος για το κοινο. Το εισιτηριο!!! Πρεπει να βρει το Κρατος τροπο να εχει λογο στην τιμη του εισιτηριου. Πρεπει να μην μπορει ο ιδιωτης (ΑΡΓΟΤΕΡΑ) να ανεβαζει την τιμη χωρις ελεγχο. Αν οι συγκοινωνιες μεινουν δημοσιες (για οσο μεινουν) τοτε θα πρεπει το Κρατος να κανει κοινωνικη πολιτικη με την τιμη του εισιτηριου. Μεχρι τωρα δεν ηταν συνεπες στις επιδοτησεις και ετσι (κυριως) φτασαμε εδω που φτασαμε. Προτεινω επισης να υπαρχει αισθητα μειωμενη τιμη εισιτηριου για τις ωρες μεχρι 0800 (ή καποια αλλη ωρα που μπορει να καθοριστει) για να βοηθηθουν οσοι χρησιμοποιουν τα ΜΜΜ και εκ των πραγματων εχουν αναγκη (αλλιως θα πηγαιναν με ΙΧ!!!)