Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 1 Αναδιάρθρωση Δημοσίων Αστικών Συγκοινωνιών – Μετασχηματισμός εταιρειώνΣχόλιο του χρήστη ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 14 Ιανουαρίου 2011, 12:45
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριοι Μετά την καταστροφική καθυστέρηση να υπάρξει ένα πραγματικό ενδιαφέρον για την επίλυση του χρονίζοντος προβλήματος των Αστικών συγκοινωνιών, κάτι για το οποίο αναμφίβολα ευθύνονται οι πολιτικές ηγεσίες του Υπουργείου μεταφορών από το 2000 μέχρι σήμερα, είναι πλέον ξεκάθαρο ότι η παρούσα προσπάθεια είναι κατά κύριο λόγο προς την σωστή κατεύθυνση. Επιτρέψτε μου να παρατηρήσω δύο σημεία. α- Για μία ακόμα φορά προβάλλεται η παντογνωσία του νομοθετούντος. Ιστορικά στην χώρα μας, κάθε φορά που κάποιος έρχεται να διορθώσει τα κακώς κείμενα, το πράττει τούτο θεωρώντας ότι έχει θεσμικά και ουσιαστικά την απόλυτη αυτογνωσία του θέματος, τίποτα δεν έχει κάνει κανείς πριν σωστό, και κανείς πλέον αυτού δεν μπορεί να γνωρίζει τα θέματα καλύτερα από τον ίδιο. Και κυρίως όταν σε κάποια άλλη χρονική στιγμή ενδέχεται να φέρει και ουσιαστική ευθύνη για το σημερινό αδιέξοδο. Μήπως σε αυτές τις περιπτώσεις, πρίν οι εκάστοτε σοφοί των Υπουργείων οριστικοποιήσουν τις θέσφατες αποφάσεις τους που εκφράζονται σαν σχέδιο νόμου (δηλ. σχεδόν "αυτό είναι, αν σας αρέσει καλώς") θα βοηθούσε και η συλλογή γνώσεων, εμπειριών και προτάσεων από προηγούμενα στελέχη των σχετικών ΔΕΚΟ, που μέσα από την θητεία τους και γιατί όχι και τα λάθη τους θα μπορούσαν να συνεισφέρουν εποικοδομητικά στο πόνημα; ¨ όλοι ήσαν τόσο άχρηστοι ή άσχετοι? Μα τότε πάλι την ευθύνη φέρει η Πολιτική ηγεσία που τους επιλέγει. Πιστεύω οτι ο συγκερασμός των απόψεων τους μαζί με αυτών των συνδικαλιστικών εκπροσωπήσεων των εργαζομένων, θα ήταν πολύ πιό χρήσιμος στον επί της ύλης Υπουργό, από την πεπατημένη και αναποτελεσματική μέχρι σήμερα τακτική της μονομερούς συνταγογραφίας θεραπειών, των οποίων την ....αποτελεσματικότητα πληρώνει σήμερα η πατρίδα μας. β- Ο επαναπροσδιορισμός του οργανωτικού και ιδιοκτησιακού καθεστώτος των ΔΕΚΟ Συγκοινωνιακού έργου, είναι μικρό μέρος του προβλήματος. Βεβαίως και πρέπει να γίνει. Όμως η πεμπτουσία του προβλήματος έγκειται στην εκδήλωση ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ επιθυμίας της πολιτικής ηγεσίας να αποτρέψει την σπατάλη, να προστατέψει από την παρανομία και την κλοπή, την ασύδοτη προμήθεια άχρηστων, αχρείαστων και κακών υλικών, την ανεξέλεγκτη υπεριωρο-γραφία, και την φεουδαρχική χρησιμοποίηση των ΜΜΜ για εκλογο-σταυροθηρικούς λόγους από ...όλους. Τίποτα περί αυτού. Αν νομίζετε ότι με ΕΔΕ θα λυθεί το θέμα, λυπάμαι άλλα το αποτέλεσμα θα είναι σε λίγα χρόνια, μία άλλη κυβερνητική σύνθεση, του ιδίου ή άλλου χώρου είναι αδιάφορο, να ΞΑΝΑ έρθει να ...διορθώσει τα αδιόρθωτα. Πραγματικά, ώς Έλληνας πολίτης κυρίως, και ως πρώην ΔΣ ΔΕΚΟ, εύχομαι ολόψυχα να πετύχετε.