Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 3 Διαγραφή χρεών – Επενδυτικά προγράμματα Αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου – Λοιπά ευεργετήματαΣχόλιο του χρήστη Αθηνά Πήττα | 14 Ιανουαρίου 2011, 12:32
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εγώ θα πρότεινα συστηματικό έλεγχο των εισιτηριών είτε μέσω της αντικατάστασης των μηχανημάτων επικύρωσης με άλλα που απαγορεύουν την είσοδο σε περίπτωση μη ακύρωσης, είτε με ανάθεση σε κάποια ιδιωτική εταιρεία. 1 στους 2 Έλληνες δεν αγοράζει εισιτήριο οπότε καταλαβαίνετε τι ποσά χάνονται ετησίως. Παράλληλα θα πρότεινα την δημιουργία εκδηλώσεων μέσα στο μετρό ώστε να δημιουργήσουμε κάτι σαν ''μετροκουλτούρα''. Συναυλίες από μικρά σχήματα, εικαστικές εκθέσεις, θεατρικά δρώμενα με κέντρο την ελληνική κουλτούρα, κτλ. Ακόμη,πιστεύω ότι θα είχε ενδιαφέρον η δημιουργία μίας εφημερίδας του μετρό με κύριους αρθρογράφους τους επιβάτες. Ο καθένας θα μπορούσε να μεταφέρει τις σκέψεις του κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, να τις καταγράφει και να τις αφήνει σε κάποιο κυτίο κατά την έξοδο, όπου οι καλύτερες θα δημοσιεύονται στην εφημερίδα του μετρό. Τέλος, η μεταφορά των ποδηλάτων μέσα στο μετρό θα ωθούσε τον κόσμο και στην χρησιμοποιήση των πράσινων μέσων μεταφοράς. Όλα αυτά μπορούν να ευαισθητοποιήσουν τους πολίτες, ώστε να αποκτήσουν την κουλτούρα των μέσων μαζικής μεταφοράς, να διαφημίσουν την χώρα μας περισσότερο στους ξένους και να καλλιεργήσουν και τους επιβάτες περισσότερο.