Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 3 Διαγραφή χρεών – Επενδυτικά προγράμματα Αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου – Λοιπά ευεργετήματαΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης | 14 Ιανουαρίου 2011, 12:17
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ήθελα να κάνω ένα σχόλιο όσον αφορά τις τιμές των εισητηρίων των αστικών συγκοινωνιών, υποθέτω ότι είναι το πιο σωστό να σχολιάσω στο συγκεκριμένο άρθρο. Διαμένω στην Ελβετία τον τελευταίο διάστημα και το σύστημα λειτουργεί ως εξής: όλα τα μέσα μεταφοράς είναι πανάκριβα αν κάποιος θέλει να κάνει μια απλή διαδρομή ή αν δεν έχει εκπτωτικές κάρτες, για μόνιμους κατοίκους όμως και συχνούς χρήστες οι εκπτώσεις είναι μεγάλες. Άρα ουσιαστικά δεν επιβαρύνονται τόσο οι κάτοικοι, όσο οι τουρίστες και άλλοι περιστασιακοί επισκέπτες. Επίσης, σχετικά με τις υπηρεσίες που προσφέρει το μετρό και την καθαριότητα των χώρων του, νομίζω ότι το αντίτιμο του ενός ευρώ είναι αρκετά χαμηλό (όταν ας πούμε η απλή διαδρομή στο Λονδίνο κοστίζει τέσσερις λίρες, δηλαδή κάτι λιγότερο από 5 ευρώ και η κατάσταση στους συρμούς είναι τραγική). Βέβαια, το δίκτυο εκεί είναι πολύ μεγαλύτερο και ίσως να μη χρειάζεται κάποιος λεωφορείο για να μετακινηθεί εκεί που θέλει, κάτι που στην Αθήνα δεν ισχύει, και στη συγκεκριμένη περίπτωση το θεωρώ λάθος που γίνεται και πάλι διάκριση μεταξύ εισητηρίου για το μετρό και εισητηρίου για χρήση πολλαπλών μέσων. Αυτό όμως που ακόμα μου φαίνεται τρομερά παράξενο είναι για ποιο λόγο δεν έχουν τοποθετηθεί στους σταθμούς του μετρό μηχανήματα για τον έλεγχο των εισητηρίων με αυτόματες μπάρες!! Σα μέτρο είναι πολύ πιο αποτελεσματικό από τους ελεγκτές και φυσικά πολύ πιο οικονομικό! Αντί να πληρώνει ο ΟΑΣΑ τόσους υπαλλήλους για των έλεγχο των εισητηρίων -που ουσιαστικά δουλεύουν μόνο τις πρώτες μέρες κάθε μήνα και δεν παράγουν ουσιαστικό έργο- θα μπορούσε απλά να αγοράσει και να τοποθετήσει τους συγκεκριμένους μηχανισμούς και να έχει απλά έναν υπάλληλο security (που υπάρχει έτσι κι αλλιώς στους σταθμούς), που σίγουρα θα είναι πιο φθηνό από το να πληρώνει τόσο κόσμο. Όσον αφορά την πληρωμή των χρεών από το Δημόσιο, που σημαίνει τη συμβολή της περιφέρειας στα χρέη των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, είναι τρομερά λάθος και πολύ άδικο. Και κάτι τελευταίο: σαν -πρώην- κάτοικος προαστίου που χρειαζόταν να μετακινείται και να πληρώνει υπέρογκα ποσά στο ΚΤΕΛ για να σπουδάσει (με μη πλήρη έκπτωση, επειδή θεωρείται ιδιωτική μονοπωλιακή εταιρεία), χαίρομαι πάρα πολύ που το νέο νομοσχέδιο περιλαμβάνει σχεδιασμό συγκοινωνιών για ολόκληρη την Αττική! Είναι τραγικό κάποιος από Γλυφάδα ή Κηφισιά ή Νίκαια να πληρώνει 1-1.40 για να πάει στο κέντρο και κάποιος από Μεσόγεια που κάνει την ίδια ώρα να φτάσει να πληρώνει 2.50-3.50 ευρώ χωρίς τη δυνατότητα έκδοσης κάρτας απεριορίστων!