Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 3 Διαγραφή χρεών – Επενδυτικά προγράμματα Αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου – Λοιπά ευεργετήματαΣχόλιο του χρήστη Δημοσθένης Καρατζάς | 14 Ιανουαρίου 2011, 12:21
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Υπαρχουν δύο λύσεις: 1. Ή αποροφά το χρέος το δημόσιο και οι συγκοινωνίες παραμένουν δήμόσιες. 2. Ή τις ιδιωτικοποιούμε και το χρέος θα πρέπει να το επωμιστούν οι ιδωτικές πλέον εταιρίες. Δεν βλέπω όμως τον λόγο να επωμιστεί το κράτος το χρέος (να εξυγιάνει δηλαδή τις συγκεκριμένες ΔΕΚΟ) προκειμένου να τις πουλήσει μετά σε ιδιώτες. Να χρεωθέι δηλαδή ο φορολογούμενος και μετά να πλουτίσουν άλλοι. Αν θέλετε να περάσει το χρέος στο δημόσιο, τότε κάντε και νόμο ότι δεν θα γίνει και ιδωτικοποίηση στα προσεχή Χ χρόνια. Παραλληλά ανοίξτε και αυτό το επάγγελμα (να μπούν ιδιώτες απο το μηδέν στον χώρο των αστικών συγκοινωνιών, να υπάρξει υγιής ανταγωνισμός).