Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 10 Μεταφορά υπολοίπου προσωπικού στους Νέους ΦορείςΣχόλιο του χρήστη Μιχάλης Ντάσιος | 14 Ιανουαρίου 2011, 13:06
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρατηρείται η γνωστή πολιτική ανικανότης που κυριαρχεί στη χώρα τα τελευταία χρόνια. 1. Γιατί χρεάζονται δύο φορείς για τις συκοινωνίες της Αθήνας? Δεδομένου ότι στο παρεχόμενο έργο υπάρχουν αλληλοεπικαλύψεις (π.χ. μετάβαση από το σημείο Α στο σημείο Β θα γίνονται από οχήματα και των δύο φορέων, προφανώς θα υπάρξει πρόβλημα συντονισμού. Νομίζω ότι ένας φορέας θα λειτουργεί αποδοτικότερα 2. Πως εξασφαλίζεται η μη επανάληψη των ενεργειών που οδήγησαν τις συγκοινωνίες της Αθήνας στη σημερινή κατάσταση? 3. Δεδομένου ότι ο Δημόσιος Τομέας έχει αποδειχθεί εντελώς αντιπαραγωγικός στην παροχή υπηρεσιών (και όχι μόνο), γιατί δεν παραμένει στο επίπεδο καθορισμού κανόνων και επίβλεψης της εφαρμογής τους? 4. Οταν αναφέρονται οι "οργανικές θέσεις", πως έχουν καθορισθεί αυτές? Από επαγγελματίες managers καταξιωμένους στον ιδιωτικό τομέα ή από πολιτικούς, σωματεία, ακαδημαϊκούς χωρίς επιχειρισιακή εμπειρία?