Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 6 Σύμφωνο Ευθύνης – Προϋπολογισμοί Μηχανισμός επίβλεψηςΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης | 14 Ιανουαρίου 2011, 13:17
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προσωπικά θεωρώ ότι το αντίτιμο του εισητηρίου είναι και με την αύξηση ακόμα αρκετά φτηνό, αν το συγκρίνουμε με του Λονδίνου ή του Παρισίου για παράδειγμα, όπου το αντίτιμο είναι τουλάχιστον 4πλάσιο, ενώ οι μισθοί δεν είναι τόσο μεγαλύτεροι, και η καθαριότητα είναι ανύπαρκτη. Το μόνο που στερούνται οι συγκοινωνίες εδώ είναι το μέγεθος του δικτύου, οι περισσότεροι κάτοικοι χρειάζεται να χρησιμοποιήσουν και λεωφορείο, το σύστημα μέχρι τώρα με το ενιαίο εισητήριο ήταν πολύ καλό και είναι λάθος που το διακρίνουν πάλι σε εισητήριο μετρό και σε εισητήριο για όλα τα μέσα. Όσον αφορά τις εκπτώσεις, θα έπρεπε να επεκταθούν πέρα του 50% έκπτωση μόνο για φοιτητές, σε κοινωνικές ομάδες όπως συνταξιούχοι και μαθητές (κάτω των 18 και άνω των 65 δλδ), όπως και στους ανέργους. Τα μειωμένα έσοδα από αυτά τα μέτρα θα μπορούσαν να ισοσκελιστούν με εγκατάσταση μηχανημάτων που απαγορεύουν την είσοδο σε μη κατόχους εισητηρίου, πράγμα που σημαίνει δραστική μείωση του προσωπικού (πραγματικά το σύστημα των ελεγκτών ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΕΙ, γιατί τους κρατάμε;;;), και ακριβά εισητήρια για τους περιστασιακούς χρήστες (πχ τουρίστες).