Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 1 Αναδιάρθρωση Δημοσίων Αστικών Συγκοινωνιών – Μετασχηματισμός εταιρειώνΣχόλιο του χρήστη Χρυσή Πότσιου | 14 Ιανουαρίου 2011, 13:37
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για την δημοκρατική, ορθολογική και διάφανη διαχείριση των εισπραττομένων φόρων, τα έσοδα των αστικών συγκοινωνιών (όπως και όλων των άλλων υπηρεσιών του δημοσίου) πρέπει να καλύπτουν τα έξοδά τους. Αυτό σημαίνει ότι το κόστος λειτουργίας τους (και τα λοιπά κόστη) θα καλύπτονται από όσους τις χρησιμοποιούν και όχι από όλους τους φορολογούμενους πολίτες της χώρας εξίσου, όπως γίνεται μέχρι σήμερα. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να ορισθεί ανώτατο όριο στο ενδεχόμενο κέρδος της κάθε δημόσιας υπηρεσίας που έχει το μονοπώλιο συγκεκριμένων υπηρεσιών/προϊόντων, ώστε να αποφευχθεί η αλόγιστη αύξηση των εσόδων (του εισητηρίου εν προκειμένω) εις βάρος των χρηστών. Τα όποια κέρδη πρέπει να χρησιμοποιούνται για τη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών που προσφέρει και των προϊόντων που παράγει η υπηρεσία, στο πλαίσιο της διαφάνειας. Αυτές οι πολιτικές εξυγίανσης του δημόσιου τομέα έχουν ήδη ξεκινήσει από τη δεκαετία του '80 και έχουν εφαρμοσθεί στην Ευρώπη (σε όλον το δημόσιο τομέα). Απορώ πραγματικά γιατί σήμερα δημιουργείται τόσο μεγάλη συζήτηση στην τοπική κοινωνίας μας για ένα θέμα πραγματικά απλό και αναγκαίο, που έπρεπε να είχε αντιμετωπισθεί από χρόνια στο πλαίσιο της δημοκρατίας και της εναρμόνισης της πολιτικής της χώρας. Λογικά, όλοι οι πολιτικοί, όλοι οι πολίτες, αλλά και όλοι οι εργαζόμενοι στο δημόσιο πρέπει να υποστηρίζουν αυτήν την αλλαγή.