Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 11 Οργανόγραμμα και Κανονισμός Εσωτερικής Οργάνωσης και Λειτουργίας Μετατάξεις Πλεονάζοντος Προσωπικού Β΄ ΦάσηςΣχόλιο του χρήστη Έλενα | 14 Ιανουαρίου 2011, 14:13
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. (Αναφορικά με το 1ο σημείο) Τα διοικητικά συμβούλια των φορέων πρέπει να ελέγχονται κατά το σχεδιασμό των οργανογραμμάτων, ώστε να μη συνεχιστεί το αναποτελεσματικό σχήμα εργασίας που χαρακτηρίζει πολλές από τις υπηρεσίες, που ίσως να εξυπηρετεί όμως ορισμένους. 2. (Αναφορικά με το 2ο σημείο). Κάθε διευθυντικό στέλεχος πρέπει εκτός από το να τοποθετείται βάσει αντικειμενικών κριτηρίων και πρακτικών ή/και ακαδημαικών ικανοτήτων, να ελέγχεται περιοδικά για την επιτευξη των στόχων του όπως γίνεται σε όλες τις επιτυχημένες εταιρείες. Η τυχόν μη επίτευξη των στόχων πρέπει να αποφέρει πραγματικές κυρώσεις στο αξίωμα και στις απολαβές τους. Διαφορετικά θα δημιουργούμε στρατιές διευθυντικών στελεχών που θα απολαμβάνουν απλά τίτλους και απολαβές. 3. (Ανφορικά με το σημείο τρία). Αφήνετε ένα ανοικτό παράθυρο για την τοποθέτηση ανειδίκετου προσωπικού σε σημαντικές θέσεις με τον τρόπο απόδοσης του σημείου αυτού. Δεν πρέπει να ξεχνάμε τον τρόπο λειτουργίας πολλών δημόσιων υπηρεσιών. Άποψή μου είναι να γίνει πιο ξεκάθαρο αυτό που εννοείτε, που μάλλον είναι η ύπαρξη ελαστικότητας στην τοποθέτηση υπαλλήλων στις αντίστοιχες με τις αντικειμενικές ικανότητές τους ειδικότητες.