Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 3 Διαγραφή χρεών – Επενδυτικά προγράμματα Αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου – Λοιπά ευεργετήματαΣχόλιο του χρήστη ΜΗΝΑΣ ΤΑΛΑΡΙΔΗΣ | 14 Ιανουαρίου 2011, 15:07
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλή σας μέρα. Για να είμαι σύντομος θα αναφερθώ επιγραμματικά. 1.) Στην όποια διαβούλευση γίνει δεν θα πρέπει να έχουν δικαίωμα συμ-μετοχής οι εργαζόμενοι της εταιτείας μέσω των σωματείων τους, αλλά από κάθε κλάδο εργαζομένων θα συμμετέχει ένας εργαζόμενος, που θα προταθεί από την εταιρεία μετά από κλήρωση. Οι συνδικαλιστές πρέπει να αποκλειστούν. Επίσης στην διαβούλευση να συμμετέχουν οι εκπρόσωποι των εμπόρων και των καταστηματαρχών καθώς και 20 πολίτες -φορολογούμενοι, που και αυτοί θα πρέπει να κληρωθούν από 20 εφορίες της χώρας. ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ. 2.) Η Πολιτεία δεν θα πρέπει να χρηματοδοτεί καθόλου τα εισητήρια. Ο κάθε πολίτης που χρησιμοποιεί τα μέσα μεταφοράς θα πληρώνει το αντί- τιμο, που θα καθορίζει η Πολιτεία. Αν παρ΄όλα αυτά αποφασιστεί να χρηματοδοτείται το εισητήρια, αυτό θα πρέπει να γίνεται μόνο από τους φορολουγούμενους της Αττικής και όχι από αυτούς που δεν πρέκειται να χρησιμοποιήσουν ποτέ τα ΜΜΜ. Κανένα δωρεάν εισητήριο. 'Ολοι ΠΛΗΡΏΝΟΥΝ Οι μαθητες και οι φοιτητές, όταν έχουν μάθημα και όχι πάντα, πληρώνουν μισό εισητήριο. 3.) Το επάγγελμα θα πρέπει κι αυτό να ανοίξει. Θα πρέπει να δοθεί το δικαίωμα σε όποιον θέλει να ιδρύση εταιρεία μεταφοράς επιβατικού κοινού. 4.) Η μεταφορά των χρεών των εταιρειών, δεν θα πρέπει να μεταφερθεί στο Δημόσιο σε καμία περίπτωση. Το χρέος θα πρέπει να πληρωθεί πρώτιστα από τους σημερινούς εργαζομένους και από τους ζώντες συνταξιούχους και από τους κατοίκους της Αττικής, με έναν πρόσθετο φόρο, που θα εισπραχθεί από τον καθένα μέσω του εργοδότη του ή τον συνταξιοδοτικό του φορέα. Τι εννοώ. Αν το χρέος είναι 100 ευρώ και οι εργαζόμενοι στα ΜΜΜ μαζύ με τους συνταξιούχους 60, ΤΌΤΕ ΑΥΤΟΊ ΘΑ ΕΠΩΜΙΣΘΟΎΝ ΤΟ 60% ΤΟΥ ΧΡΈΟΥΣ. Θα πληρώσουν δηλαδή από 1 ευρώ ο καθένας. Το υπόλοιπο ποσό θα το πληρώσουν οι εργαζόμενοι και οι συνταξιούχοι που διαμένουν στην Αττική. Η Πολιτεία θα πρέπει ναβρει τον τρόπο για να εισπράξει. 5.) Να επιτραπεί η μεταφορά ποδηλάτων, μόνο στο τελευταίο βαγόνι των μέσω μεταφοράς σταθερής τροχιάς. 6.) Οι μισθοί των εργαζομένων για 3 χρόνια δεν θα πρέπει να υπερβένουν το ποσόν των 2000, ευρώ το μήνα. Μετά την πάροδο τριών ετών θα πρέπει να έχουν αύξηση ανάλογα με την πορεία της εταιρείας. 7.) ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗ ΠΡΟΧΩΡΕΙΣΤΕ ΑΜΕΤΑΚΛΙΤΑ. ΜΗΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ. ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥς ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ. ΘΑ ΣΑΣ ΕΥΓΝΩΜΟΝΟΥΝ.