Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 3 Διαγραφή χρεών – Επενδυτικά προγράμματα Αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου – Λοιπά ευεργετήματαΣχόλιο του χρήστη νικολαος | 14 Ιανουαρίου 2011, 19:29
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
@ ΜΗΝΑΣ ΤΑΛΑΡΙΔΗΣ οπότε κύριε αν οι φορολογούμενοι των Άθηνών επωμισθούν το βάρος του χρέους, όταν εσείς επισκεφθείτε την Αθήνα θα κάνετε χρήση ταξί Επίσης δεν κατανοώ πως οι μαθητές και οι φοιτητές θα δηλώνουν τις ώρες των μαθημάτων τους για να έχουν έκπτωση. Ξέρετε στην Αθήνα υπάρχουν και απογευματινά σχολεία, πολλοί φοιτητές έχουν και απόγευμα μάθημα, ενώ κάποιος από του Ζωγράφου κατεβαίνει Κάνιγγος στις 19.00 για φροντιστήριο. Με τη λογική σας μάλλον όταν χτιστεί νοσοκομείο στην πόλη σας θα πρέπει να το πληρώσετε εσείς (εγώ μάλλον δε θα το χρησιμοποιήσω). Εν πάση περιπτώσει, ορθά θυμώνετε. Ή το χρέος θα μπει στον προϋπολογισμό, οπότε οι συγκοινωνίες θα πρέπει να μείνουν δημόσιες. Ή το χρέος θα μπει στον προϋπολογισμό και οι συγκοινωνίες θα ιδιωτικοποιηθούν, αλλά μέχρι το χρέος να "μηδενίσει" το κόστος των εισιτηρίων θα ορίζετε από το ΔΗμόσιο Ή το χρέος δε θα μπει στον προϋπολογισμό, θα παραμείνει στο νέο οργανισμό, οπότε οι συγκοινωνίες ιδιωτικοποιούνται και ας τα βγάλει πέρα όποιος τις πάρει.