Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 1 Αναδιάρθρωση Δημοσίων Αστικών Συγκοινωνιών – Μετασχηματισμός εταιρειώνΣχόλιο του χρήστη SafelandGC | 14 Ιανουαρίου 2011, 19:13
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Χρησιμοποιώ αρκετά χρόνια τώρα τις συγκοινωνίες στο Λονδίνο. Το έργο του εκεί πλέγματος αστικών συγκοινωνιών (λεωφορεία - υπόγειος σιδηρόδρομος - προαστιακός σιδηρόδρομος) είναι πολύ πιο σύνθετο από το δικό μας. Πάνω από 250 λεωφορεικές γραμμές, 11 γραμμές υπόγειο και τουλάχιστον 100 διαδρομές προαστικού σιδηρόδρομου. Βέβαια έχουν και εκεί κάποια προβλήματα σαν τα δικά μας αλλά σε πολυ μικρότερη κλίμακα (λαθρεπιβίβαση - κρατική ενίσχυση). Ας πάρουμε παράδειγμα το πως λειτουργούν αυτά και ας τα μεταφέρουμε σε αντίστοιχη κλίμακα στα δικά μας. Το σημαντικότερο όμως είναι να ξεκινήσουμε να φτιάξουμε υποδομές (ηλεκτρονικά εισητήρια - ιδιωτικές γραμμές λεοφωρείων & μετρό & προαστιακών) συγκεντρωτική διοίκηση όλων των συγκοινωνιών, έτσι ώστε να μειωθούν τα σημερινά προβλήματα και να μην επιβαρύνουμε τις τσέπες όλων μας, ακόμα και αυτών των εργαζομένων στις συγκοινωνίες, με τα ελλείματα και τους πρόσθετους φόρους. ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ας παραδειγματιστούμε από τις λειτουργείς αστικών συγκοινωνιών σε άλλες Ευρωπαϊκες πρωτεύουσες. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ