• Σχόλιο του χρήστη 'ΛΑΣΚΑΡΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ' | 29 Απριλίου 2010, 17:55

    ΤΟ Α' ΤΡΙΜΗΝΟ ΤΟΥ 2009 ΑΠΟ ΣΥΝΟΛΟ 26.000 ΦΟΡΤΙΩΝ , 25.000 ΦΟΡΤΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ( ΔΙΕΘΝΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ) ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ 1.000 ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ . ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΙΚΕ ΚΑΙ ΣΤΟ SITE TOY ΥΜΕ. ΤΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΚΟΡΕΣΜΕΝΟ . ΑΛΛΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΘΟΥΝ ΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΤΑ ΞΕΝΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΑ ,ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟ- ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑ , ΚΥΠΡΙΑΚΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΜΠΟΤΑΖ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ .... ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ? ΑΝ ΜΠΕΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΟΤΕ ΓΙΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΑΔΕΙΩΝ . ΕΔΩ ΜΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΜΠΗΚΕ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ , ΚΑΙ ΟΙ ΑΔΕΙΕΣ ΧΑΣΑΝΕ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ . ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΑΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝ ΜΠΕΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕ ΣΤΟΛΟΥΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ. ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΘΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ , ΘΑ ΜΑΣ ΦΟΡΤΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ. ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΘΑ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ .. ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ( ΟΜΙΛΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ) . ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΙΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΑΔΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΙ ? ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ 3ΕΤΙΑ 2007-2010 , ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΧΟΥΝ ΦΥΓΕΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ . ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΕΦΕΡΕ 1.300 ΩΣ ΑΡΙΘΜΟ ΔΙΕΘΝΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΕΩΝ ΑΦΟΥ 8.000 ΦΟΡΤΗΓΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ . ΤΑ ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΩΝ Φ.Π.Α ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΒΟΥΛΓΑΡΙΚΩΝ ΦΟΡΤΩΤΙΚΩΝ ΣΥΝ ΤΑ ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ Φ.Π.Α ΤΩΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΩΝ ΤΟΥΣ , ΜΕ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΒΑΣΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ 10.000 ΕΥΡΩ ΑΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ , ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ . ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΕΘΝΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ , ΟΤΑΝ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟ Φ.Π.Α ( ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ Φ.Π.Α ) , ΕΝΩ ΣΑΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΟ , ΤΟΝ ΕΠΙΔΟΤΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ !!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΤΑΤΟΣ ΝΙΚΟΣ( ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΘΕΤΟ ) , ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΣΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ Δ.Χ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ . ΓΙΑΤΙ Ο ΣΩΣΤΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ , ΠΕΡΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ-ΑΠΟΔΕΙΞΗ . ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΣΕΣ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ Δ.Χ ΠΗΡΕΣ ΚΑΝΕΝΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΕ 57.000 ΕΥΡΩ Η ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΔΗΛΩΣΕ ΣΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗ 57.000 ΕΥΡΩ ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΕΙ ? ΜΑΘΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΩΣ OIKONOMIKH EΠΙΦΑΝΕΙΑ ΟΡΙΖΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ 9.000 ΕΥΡΩ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ . ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΥΝ 5.000 ΕΥΡΩ ΑΝΑ ΟΧΗΜΑ. ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΕΛΓΙΟ . ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΥΡΗΓΜΑ ΓΙΑ ΕΠΙΦΑΝΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟΥΣ , ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΑΣ ΣΩΣΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΕΝΟΝΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΓΗΣΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ . ΣΤΟΥΣ 33.000 ΜΕΤΑΦΟΡΕΙΣ ΠΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΑΓΟΡΑΣ ΑΔΕΙΑΣ Δ.Χ ? ΠΟΣΟΙ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ 9.000 ΕΥΡΩ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ? ΠΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΥΝ ΑΔΕΙΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ? ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟ ΦΕΡΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΕΣ . ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΤΙ ΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ Π.Χ ΓΙΑ ΤΑΧΟΓΡΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΩΡΑΡΙΑ ΟΔΗΓΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΝΟΙΚΙΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΔΕΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ ΙΚΑ . ΕΠΙΣΗΣ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΦΟΡΤΗΓΩΝΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΨΗΛΟΤΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ 17,5 ΧΡΟΝΙΑ ( ΟΠΟΤΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΡΩΤΗ ΣΕ ΣΑΡΑΒΑΛΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ) . Η ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΗΜΑΙΑ . Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΥΝΟΙΚΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ , ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΔΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΧΩΡΑΣ , ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΗΣ . ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΞΙΟΤΙΜΕ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ,ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΗΘΕΙ Η ΑΔΕΙΑ Δ.Χ ΩΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΜΕ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ, ΝΑ ΣΥΝΑΛΛΑΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΘΗΚΕΥΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ .. ΑΦΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΔΙΑΛΕΞΑΤΕ ΤΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΛΕΙΣΤΩΝ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ , ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥΣ , ΑΦΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΤΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕΤΕ ΠΑΛΙ ΟΜΗΡΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΗΣ . ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΙΤΑΛΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ , ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΑΔΕΙΩΝ ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ 9.000 ΕΥΡΩ , ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΔΕΙΕΣ ΚΕΦΑΛΕΣ ΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΩΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΩΝ ( ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΔΕΙΩΝ Δ.Χ ) . ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ . ΤΑ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ Ο ΚΛΑΔΟΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ , ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΣΗ ΤΟΥ ΚΑΜΠΟΤΑΖ ΚΑΙ Η ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ( ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΜΕΝ , ΑΛΛΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΚΑΤΑΦΡΟΝΗΤΑ ΔΕ ) . ΛΑΣΚΑΡΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ Γ ΔΙΕΡΜΗΝΕΣ ΙΤΑΛΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΜΠΑΡΙ ΙΤΑΛΙΑΣ