Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 3 Διαγραφή χρεών – Επενδυτικά προγράμματα Αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου – Λοιπά ευεργετήματαΣχόλιο του χρήστη Κουμούτσος Θεόδωρος | 14 Ιανουαρίου 2011, 23:08
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όπως λέει το Άρθρο 3, Παρ. 1 συνάδελφε Γιώργο Καμίτση οι δανειστές μας που δεν αφήνουν την Κυβέρνηση να επιδοτήσει το εισητήριο για την λειτουργία των Μ.Μ.Μ την αφήνει να πληρώσει έντοκα τώρα μέσα στην κρίση όσα δεν είχε δώσει ώς όφειλε απο τον Ν.2669/1998 που η ίδια ψήφισε . Είναι πλέον προφανές οτι απώτερος στόχος της υπόψην νομοθετικής πρωτοβουλίας δεν είναι η βιωσιμότητα των ΕΘΕΛ ΗΛΠΑΠ ΑΜΕΛ ΗΣΑΠ και ΤΡΑΜ όπως αναφέρει η αιτιοπλογική έκθεση στην σελίδα 1 αλλά η διαφύλαξη των συμφερόντων των τραπεζών ( κυρίως γερμανικών ) που έχουν δανείσει στους παραπάνω φορείς .