Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 8 Ορισμοί Εξαιρετικοί λόγοι δημοσίου συμφέροντος για την ρύθμιση των θεμάτων προσωπικούΣχόλιο του χρήστη Άγνωστος | 14 Ιανουαρίου 2011, 23:38
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με το πλεονάζον προσωπικό που αναφέρεται στον πίνακα, πως προκύπτουν τα νούμερα αυτά; Σχετικά με την ΑΜΕΛ το πλεονάζον προσωπικό κατά την εκτίμησή μου είναι περισσότερο. Για την ακρίβεια υπάρχουν υπηρεσίες οι οποίες είναι εμφανώς υποστελεχωμένες ενώ άλλες έχουν πλεονάζον προσωπικό. Ακόμα υπάρχουν υπηρεσίες που δημιουργήθηκαν εκ των υστέρων προκειμένου κάποιοι συνάδελφοι να βρουν αντικείμενο. Επίσης, υπάρχουν συνάδελφοι που ενώ προσελήφθησαν ως τεχνικοί στη συνέχεια είτε έφεραν χαρτιά από γιατρούς ώστε να κριθούν ανίκανοι ή χρησιμοποίησαν άλλα μέσα προκειμένου να μετακινηθούν σε διοικητικές θέσεις, να πάρουν προαγωγές που δεν άξιζαν κτλ. Αντίστοιχα υπάρχουν υπηρεσίες που αντιμετωπίζουν πραγματικό πρόβλημα. Για παράδειγμα οι Υπέυθυνοι Σταθμών δεν επαρκούν και γι' αυτό εφαρμόζεται ένα σύστημα με "spares" για την κάλυψη των σταθμών και η λέξη "άδεια" είναι ανέκδοτο. Οι εκδότες δεν επαρκούν και γι' αυτό τα εκδοτήρια εισιτηρίων σε πολλούς σταθμούς παραμένουν κλειστά ή λειτουργούν μόνο για κάποιες ώρες και μετά κλείνουν. Σε μια τεχνική υπηρεσία λόγω έλλειψης τεχνικού προσωπικού υπάρχει σύμβαση με εταιρία, κόστους 11.000.000€ ετησίως ενώ σε άλλη τεχνική υπηρεσία υπάρχουν μόλις 3 τεχνικοί για τη συντήρηση συστήματος με 500 μηχανήματα σε όλο το δίκτυο και 600 βλάβες μηνιαίως. Τρείς τεχνικοί σε βάρδιες πρωι-απόγευμα σημαίνει ένας τεχνικός ανα πάσα στιγμή στο δίκτυο να είναι υπεύθυνος για τους 29 σταθμούς συν το αεροδρόμιο. Υπάρχουν μεγάλες αδικίες μέσα σε αυτές τις εταιρίες. Υπάρχουν συνάδελφοι που με απολυτήριο λυκείου είναι προιστάμενοι και διευθυντές και άλλοι που με πτυχίο πανεπιστημίου και μεταπτυχιακό είναι τεχνίτες και σταθμάρχες. Υπάρχουν άνθρωποι με φιλότιμο που δεν κοιτάνε το ρολόι και προσπαθούν να κάνουν το καλύτερο για την εξυπηρέτηση του πολίτη-πελάτη και άλλοι που κοιτάνε πως να κρυφτούν από δουλεία και ευθύνες, πως να δώσουν την προμήθεια σε κολλητούς ή συγγενείς εξωτερικούς συνεργάτες κτλ. και το παρόν νομοσχέδιο όσο καλό κι αν φαίνεται δεν αντιμετωπίζει τα προβλήματα αυτά. Και υπάρχει επίσης η τεράστια αδικία να πληρώνει το μετρό 17.000.000€ το χρόνο σε εργολάβο καθαρισμού ο οποίος πληρώνει 500€ το μήνα τους υπαλλήλους του για 12ωρη εργασία πρωί ή βράδυ, τους βάζει 3ωρο ή 4ωρο ένσημο για 12ωρη εργασία, τους προειδοποιεί να μη λένε σε κανέναν τα πράγματα αυτά και γενικά ζουν με το φόβο της απόλυσης με το παραμικρό και το μετρό δέχεται να συνάπτει συμβόλαιο με τέτοια εταιρεία γιατί "δε μας αφορά". Αυτό που κατά τη γνώμη μου χρειάζεται είναι πρώτα αξιολόγηση τυπικών και ουσιαστικών προσόντων του υπάρχοντος δυναμικού, εσωτερικές μεταθέσεις ανειδίκευτου προσωπικού από θέσεις γραφείου σε θέσεις ανειδίκευτου προσωπικού στη λειτουργία (σταθμάρχες, εκδότες, οδηγοί) κατόπιν εκπαίδευσης και μεταθέσεις τεχνικών από αυτές τις θέσεις σε τεχνικές και μετά από όλα αυτά να γίνουν οι μεταθέσεις. Και επιτέλους πρέπει να υπάρχει εσωτερικός έλεγχος, επιβράβευση και τιμωρία από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο.