Αρχική Νέο Θεσμικό Πλαίσιο Οδικών και Εμπορευματικών ΜεταφορώνΆρθρο 16 Έναρξη ισχύοςΣχόλιο του χρήστη Γεωργίου Δημήτριος | 29 Απριλίου 2010, 17:03
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμοι κύριοι, γνωρίζοντας ότι πρόκειται να ψηφίσετε τον νέο νόμο για τα φορτηγά Δ.Χ. και βητιοφόρα, θεώρησα απαραίτητο να εκφράσω τη γνώμη μου πάνω στο θέμα αυτό. Αν ο νόμος ψηφιστεί όπως έχει αυτή τη στιγμή, καταστρέφεται η μεταφορά η οποία θα περάσει σε ξένα χέρια(πχ Βουλγάρικα, Ρουμάνικα κτλ). Με βάση το καινούριο νομοσχέδιο, μια άδεια ΔΧ 40t θα κοστίσει95.000€, ένα φορτηγό EYRO4 κοστίζει50.000€ τουλάχιστον, και η υποχρεωτική ένταξη των αυτοκινήτων σε ΕΠΕ ή ΑΕ από 30-70.000€ (να και πάλι το μαύρο χρήμα). Όπως καταλαβαίνετε κανένας νέος δεν θα τολμήσεινα επενδύσει 200.000€ για να ασχοληθεί με το επάγγελμα της μεταφοράς.Ταυτόχρονα όμως το Ελληνικό κράτος θα χάσει το ποσό του 1 δις ευρώ τουλάχιστον το χρόνο από ΦΠΑ, τέλη κυκλοφορίας, Ασφάλεια, ΚΤΕΟ, ΙΚΑ οδηγών κτλ. Σύμφωνα με τη νέα ρύθμιση τα φορτηγά που θα πωλούνται πρέπει να είναι EYRO4 και EYRO5. Αυτή τη στιγμή το 90% των φορτηγών που βρίσκονται στις μάντρες εμπόρων είναι EYRO3. Τι θα απογίνει λοιπόν όλο αυτό το εμπόρευμα και ποιό το οικονομικό κόστος για τους εμπόρους φορτηγών; Εξάλλου σε καμιά άλλη χώρα της Ε.Ε. δεν εφαρμόζεται η συγκεκριμένη ρύθμιση.Μήπως αυτό θα είναι σοβαρό πλείγμα για τον συγκεκριμένο κλάδο; Ευχαριστώ για το χρόνο σας και παρακαλώ για την απάντηση σας.