Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 6 Σύμφωνο Ευθύνης – Προϋπολογισμοί Μηχανισμός επίβλεψηςΣχόλιο του χρήστη ΧΡΗΣΤΟΣ | 15 Ιανουαρίου 2011, 00:59
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
To εισητήριο μιάς διαδρομής για ένα ΜΜΜ θα πρέπει να παραμείνει στην τιμή του 1 ευρω. Το εισητήριο πολλαπλών διαδρομών διάρκειας 90 λεπτών έίναι λογικό να αυξηθεί στην τιμή του 1.50 ευρω. Προτείνεται να καθιερωθεί ήμερήσιο εισητήριο για όλα τα ΜΜΜ στην τιμή των 5 ευρω. Η έντονη παρουσία των ελεγκτών σε όλα τα ΜΜΜ θα αποτρέψει τους λαθρεπιβάτες.Η καθιέρωση του ηλεκτρονικού εισητηρίου είναι προς τησωστή κατεύθυνση Είναι χρήσιμο το ΥΜΕ να μελετήσει τον τρόπο λειτουργίας των ΜΜΜ άλλων Ευρωπαϊκών πόλεων και να προσαρμόσει τον τρόπο αυτό στα ΜΜΜ της Αθήνας. Να καταργηθούν όλες οι αφετηρίες των λεωφορείων στο κέντρο της Αθήνας.Οι περισσότερες γραμμές να γίνουν τροφοδότες των σταθμών του ΜΕΤΡΟ. Οι υπόλοιπες να γίνουν γραμμές διαμπερείς και να συνδέουν περειφερικούς Δήμους με διέλευση από το κέντρο της πόλης.(π.χ. Πειραιά-Κηφισιά,Νίκαια-Αγ.Παρασκευή,Πετρούπολη-Γλυφάδα,Ν.Ιωνία-Ν.Σμύρνη,Χαϊδάρι-Καισαριανή. Να επεκταθούν οι λεωφοριόδρομοι σε όλους τους μεγάλους οδικούς άξονες και να αστυνομεύονται αυστηρά για την διευκόλυνση της κυκλοφορίας των ΜΜΜ. Οταν πρόκειται να λειτουργήσει ένας νέος σταθμός του ΜΕΤΡΟ να αναπροσαρμόζεται και το δίκτυο των λεωφορειακών γραμμών.