Αρχική Νέο Θεσμικό Πλαίσιο Οδικών και Εμπορευματικών ΜεταφορώνΆρθρο 1 Σκοπός και αρχές οργάνωσηςΣχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΖΑΜΑΝΤΑΚΗΣ | 29 Απριλίου 2010, 18:11
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ηθελα να πω στον συναδελφο Σκληβα και οχι μονο, πως δεν ειναι μονο οι εταιριες logistics οι διαμεταφορεις και πρακτορες που ανεβαζουνε το μεταφορικο κοστος και την πληρωνουμε εμεις, ταυτοχρονα μας σκαβουν και τον λακκο με της εισηγησεις που κανουνε για δηθεν παραληψεις κλπ. Ωστοσο αυτους μπορω να τους καταλαβω γιατι το κανουν,δεν μπορω ομως να χωνεψο το ξεπουλημα ωρισμενον που αντιπροσωπευουν δηθεν τον κλαδο και ομως ενεργουν μονο για δικο τους ωφελος(με της εταιριες που εχουν ηδη συστηση). Εχουν βαλει το τυρι στην φακα(αξια αδειας για 2 χρονια και μετα τι?)και περιμενουν τα θυματα να μην αντιδρασουν και να περαση αυτο το νσ ως εχει,ετσι τους συμφερει,τα δικα τους συμφεροντα κοιτανε και οχι του Αυτοκινητιστη. Οι κυριοι αυτη εχουν ηδη το καλυτερο κομματι της μεταφορας αλλα δεν χορταινουν εαν δεν το παρουν ολο, γιαυτο αλλωστε και το αρθρο για της εταιριες κομμενο και ραμμενο στα μετρα τους. Το ιδιο ισχυει και για της κατηγοριες μεταφορων και αυτο το αρθρο σαν κουστουμι στα μετρα τους ειναι Ας δουμε τη θα παει για να ψηφιστει τελικα και κατα ποσο θα περασουνε τα δικα τους και επανερχομαστε. με φιλικους χαιρετισμους ενας (φορτηγατζης)