Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 3 Διαγραφή χρεών – Επενδυτικά προγράμματα Αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου – Λοιπά ευεργετήματαΣχόλιο του χρήστη politis | 15 Ιανουαρίου 2011, 13:19
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΙΩΣΗ ΜΙΣΘΩΝ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΠΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΛΟΥΤΙΣΑΝ Ή ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΑΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ. ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ 1993 (ΙΔΡΥΣΗ ΕΘΕΛ) ΚΑΙ ΓΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΣΕ "ΕΥΑΙΣΘΗΤΕΣ" ΘΕΣΕΙΣ (ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ-ΔΟΥ-ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ Κ.Λ.Π) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΒΟΛΕΨΑΚΗΔΕΣ (ΓΕΝ.ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ-ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ). ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΤΑΙ Ο ΚΟΚΚΟΡΗΣ ΜΕ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ ΓΙΑ 2 ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ (ΤΕΛΙΚΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ) ΟΤΑΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΘΕΛ ΗΤΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΕΡΚΟΣΤΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΜΙΖΕΣ.