Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 3 Διαγραφή χρεών – Επενδυτικά προγράμματα Αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου – Λοιπά ευεργετήματαΣχόλιο του χρήστη Χάρης Ηλιόπουλος | 16 Ιανουαρίου 2011, 00:00
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
μαζι με τα χρεη θα διαγραφουν και τα εσοδα ?? τι θα γινει με αυτα που χρωστανε τα υπουργειου για την δωραν μεταφορα διαφορων,(λιμενικο , αστυνομια ,στρατος, παπαδες ,πυροσβεστες ,υπαλληλοι υπουργειου οικονομικων κ.α) και για αυτους που μεταφερονατ με μειωμενο εισητηριο (νεοι, μαθητες ,φοιτητες ,αμεα κτλ ); Γιατι αυτα ειναι χρεη των υπουργειων ως προς τις εταιρειες . Τι θα γινει με τις επιδοτησεις ?? γιατι οταν θελεις να εχεις φτηνο εισητηριο και επιλεγεις να το επιδοτεις πρεπει να πληρωνειε . Τι συμβαινε μεχρι τωρα γιαν να μην εχουν χρεη οι εταιρειες επρεπε να εχουν εισητηριο 1,60 .Εκ των οποιων το 1 ευρω πληρωνε ο επιβατης και το 60 λεπτα το κρατος και αυτο με μελετη του 2004 λες και δεν αυξηθηκε το κοστος λειτουργειας των εταιρειων . Και τι ερχεται να κανει το κρατος τωρα για να σωσει και καλα της εταιρειες παει το αντιστοιχο εισητηριο στο 1,40 και την επιδοτηση στα 20 λεπτα . Αθροισμα ?? 1,40 + 0.20 = 1.60 .Αυτα θα εισπρατει παλι η νεα επιχειρηση και αμεσως θα γινει προβληματικη. και τοτε θα παει σε ιδιωτη με 2 ευρω εισητηρια για τον επιβατη . Εαν ηθελε να σωσει την εθελ πχ δεν θα ειχε κεντρικο εκδοτηριο κλειστο σημερα 15/1/2011 (το εκδοτηριο στα κτελ κηφισου) που κανει τρελες εισπαξεις καθημερινα αφηνοντας 19 δρομολογια αεροδρομιου (3,20 ευρω εισητηριο/ επιβατη) και 57 δρομολογια του 051 για ομονοια (1 ευρω/επιβατη) και αυτα μεχρι τις μια το μεσημερι που ημουν εκει. ειναι πουλημενο το παιχνιδι τους εργαζομενουν λυπαμε μονο