Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 5 Αρμοδιότητες Συγκοινωνιακών Φορέων Δείκτες λειτουργίαςΣχόλιο του χρήστη Γραφείο Ορκωτού Ελεγκτή Λογιστή Ντάβου Παναγιώτη | 16 Ιανουαρίου 2011, 01:06
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με νέους νόμους δεν καταφέρνουμε κάτι. Αναζήτησε κανείς αυτούς που εκπονήσαν τις μελέτες για την απόδοση του συγκοινωνιακού έργου του ΤΡΑΜ, το οποίο σύμφωνα με δημοσιεύματα είναι πολύ φτωχότερο του αναμενόμενου? Κατασκευάστηκε ένα έργο με μεγάλο κόστος και δεν απέδωσε τα αναμενόμενα μάλλον. Έχουμε την εντύπωση ότι δημιουργώντας ένα νέο σχήμα συγκοινωνιών, αν δεν αλλάξουμε τακτική στην εκπόνηση των μελετών και τον απολογιστικό έλεγχο της αποτελεσματικότητας τους θα καταλήξουμε με νέους νόμους σε καλύτερο αποτέλεσμα? Χρειάζεται νέος νόμος για να βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες αυτές προσπάθησαν να διαφυλλάξουν την είσπραξη του εσόδου τους? Πληθώρα επιβατών βγαίνοντας από το μετρό δίνει τα εισητήρια τους σε εισερχόμενους επιβάτες, νομίζοντας ότι είναι "μαγκιά" να μην πληρώσει κανείς. Οι πράξεις αυτές όμως είναι μπούμερανγκ που γυρνάνε εναντίον μας καθώς αδύναμες συγκοινωνιακές εταιρείες οδηγούν σε φτωχό συγκοινωνιακό έργο. Για το θέμα αυτό έχω στείλει μήνυμα στη Αττικό Μετρό και δεν απάντησαν γραπτώς ποτέ. Πόσες φορές έχετε ελεγχθεί από ελεγκτή εισιτηρίων των λεωφορείων, ΗΣΑΠ κλπ? Δυστυχώς, οι ίδιες οι εταιρείες οδηγήθηκαν στην κατάσταση αυτή με τον τρόπο που διοικούνταν και μεγάλη ευθύνη φέρουν και οι ελεγκτές αυτών. Στην Γερμανία όταν εισέρχεσαι στο μετρό τοποθετείς το εισιτήριο στο μηχάνημα και σου ανοίγει τις μπάρες για να περάσεις, κάτι που κάνεις και για να εξέλθεις, ώστε να μην μπορείς να μεταβιβάσεις το εισητήριο σε τρίτους. Έχετε την εντύπωση ότι χρειάστηκαν νόμους για να το πετύχουν αυτό? Μάλλον όχι. Μάλλον οι εργαζόμενοι των εταιρειών τους πριν αποφασίσουν απεργείες για τα μισθολογικά τους είχαν αποφασίσει να πιέσουν και τους συναδέλφους τους ελεγκτές να κάνουν καλύτερα την δουλειά τους. Ας προσέχουμε λοιπόν καλύτερα κάποιοι τις δικές τους ευθύνες για την κατάρρευση της εταιρείας τους και όσους νόμους και να φτιάξουμε όσον οι ελεγκτές εισιτηρίων απέχουν ή δεν επαρκούν οι εταιρείες τους ενδεχομένως να οδηγούνται στην καταστροφή. Παναγιώτης Ντάβος Ορκωτός Ελεγκτής Λογιστής Γραφείο Ορκωτού Ελεγκτή Λογιστή Ντάβου Παναγιώτη