Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 8 Ορισμοί Εξαιρετικοί λόγοι δημοσίου συμφέροντος για την ρύθμιση των θεμάτων προσωπικούΣχόλιο του χρήστη Έλενα | 16 Ιανουαρίου 2011, 12:46
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με αφορμή το τελευταίο σχόλιο, να προσθέσω ότι πρέπει πρώτα να ελέγξουμε ποια θέση (πραγματικά) έχει ο κάθε εργαζόμενος ανεξαρτήτως ειδικότητας και όχι πως τον έχουν δηλωμένο στα χαρτιά. Το κράτος πληρώνει αμέτρητα χρήματα για επιδόματα που δεν αντιστοιχούν στις πραγματικές θέσεις των εργαζομένων. Ένα επιπλέον σημαντικό στοιχείο είναι το βάρος των οργανισμών στην πληρωμή βαρέων και ανθυγιεινών για εργαζόμενους που είναι πλέον στα γραφεία - λόγω ρουσφετιών- μη προσφέροντας κανένα έργο αλλά συνεισφέροντας στην διαπλοκή και την στήριξη των "ευεργετών" τους. Τα αναφερθέντα σε αυτό το αρθρο νούμερα όσον αφορά στον αριθμό των εργαζομένων που μπορούν να αποσπαστούν, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι έχουν δοθεί από τις διοικήσεις, από τους διευθυντές των τμημάτων. Δηλαδή από εκείνους που έχουν συνεισφέρει σημαντικά στην διαπλοκή αλλά και το "βάπτισμα" εργαζομένων ως διοικητικών ή προϊσταμένων, βάσει των δικών τους συμφερόντων και των πιέσεων που δεχονται. Συνεπώς έχουμε θεωρώ κάθε λόγο να πιστεύω ότι δεν είναι αληθή, αλλά συνεισφέρουν στη διατήρηση των πραγμάτων κατά τα μικροπολιτικά και κοντόφθαλμα συμφέροντα φοβισμένων διευθυντών και ανίδεων διοικήσεων, που ανησυχούν μόνο για τη διατήρηση της θέσης και των απολαβών τους. Εν κατακλείδι πρέπει να γίνει μία σοβαρή μελέτη του αριθμού των εργαζομένων ανά ειδικότητα και εταιρεία, βάσει πραγματικών αντικειμενικών κριτηρίων. Οι βάσεις που τίθονται σε μία οποιαδήποτε ενέργεια αναδιάρθρωσης είναι η μισή δουλειά. Μη βασίσετε λοιπόν την αναδιάρθρωση που θέλετε να κάνετε σε σαθρά θεμέλια.