Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 1 Αναδιάρθρωση Δημοσίων Αστικών Συγκοινωνιών – Μετασχηματισμός εταιρειώνΣχόλιο του χρήστη Τσακιρόπουλος Δημήτρης | 16 Ιανουαρίου 2011, 22:20
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αναφορικά με τον διαχωρισμό σε δυο εταιρείες μέσων σταθερής τροχιάς και οδικών είναι απλά επιεικώς απαράδεκτο η ύπαρξη αυτών ως ενδιαμέσων προς τον ΟΑΣΑ εταιρειών με άπειρες και άχρηστες θέσεις διοικητικού προσωπικού.... Η πλέον δραστική λύση είναι η απόλυτη υπαγωγή συνόλου των αστικών μέσων στον ΟΑΣΑ απο πλευράς οργανωτικού αλλά και διαχείρισης. Η ύπαρξη ανάλογων διευθύνσεων οδικών και μέσων σταθερής τροχιάς και ο συντονισμός τους απο μια διεύθυνση εκμετάλλευσης και σχεδιασμού δρομολογίων υπό τη σκέπη ενός φορέα του ΟΑΣΑ θα επιφέρει μείωση στην απόκριση αλλαγών και καλύτερο συντονισμό λειτουργίας και υποστήριξης. Τουλάχιστον αυτό γίνεται στις ανεπτυγμένες συγκοινωνιακά πόλεις όπου το σύνολο των μέσων διοικούνται και υποστηρίζονται κεντρικά από ένα και μόνο φορέα.