Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΑρθρο 4 Εταιρείες Παροχής Συγκοινωνιακού Έργου (ΕΠΣΕ)Σχόλιο του χρήστη Τσακιρόπουλος Δημήτρης | 16 Ιανουαρίου 2011, 22:30
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αναφορικά με το σχόλιο του γραφείου ορκωτού λογιστή σας πληροφορώ ότι πουθενα στην ΕΕ δεν λειτουργούν ιδιωτικές αστικές συγκοινωνίες. Ο λόγος φυσικά ότι είναι αδιάφορες καθότι είναι αδύνατο να είναι κερδοφόρες με ένα λογικό, έστω και ακριβό, κόστος εισιτηρίων. Οργανωτικά δεν έχουμε παρά να αντιγράψουμε από πλευράς συγκοινωνίας και διοίκησης πόλεις όπως το Μόναχο, η Βιέννη και η Ζυρίχη όπου λειτουργούν δημόσιες αστικές συγκοινωνίες, επιδοτούμενες απο το κράτος. χαρακτηριστικό παράδειγμα η αντίστοιχη ΕΘΕΛ του Λιχνενστάιν της οποίας το λειτουργικό κόστος επιδοτήται σήμερα κατά 70% απο το κράτος με τάσεις μείωσης φυσικά πρέπει να πούμε. Αναφορικά με τον ιδιωτικό τομέα τα μόνα αστικά δρομολόγια που εξυπηρετεί σε όλη την Ευρώπη είναι κάποιες τουριστικές διαδρομές(αξιοθέατα πόλεων) και γραμμές τελεφερίκ μικρής χιλιομετρικής απόστασης και ακριβού σχετικά τιμήματος, που τις κάνει κερδοφόρες και ενδιαφέρουσες προς εκμετάλλευση. Επομένως ας μην καλλιεργούμε ουτοπίες για ιδιωτικές αστικές συγκοινωνίες.