Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 1 Αναδιάρθρωση Δημοσίων Αστικών Συγκοινωνιών – Μετασχηματισμός εταιρειώνΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Καμίτσης | 17 Ιανουαρίου 2011, 11:20
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι λυπηρό να βλέπω πολίτες που χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ να επιζητούν τέτοιου είδους "Εξυγίανση".Επειδή είμαστε λαός που ξεχνά πολύ γρήγορα, θα ήθελα να σας "θυμίσω" ότι το εισιτήριο των ΜΜΜ το 2008 είχε 0.80 ευρώ.Επι υπουργίας Χατζηδάκη "σέρβιραν" την Παράταση Λετουργίας κάθε Παρασκευή -Σάββατο για να χρυσώσουν το χάπι και πήγαν το εισιτήριο 1 ευρώ!!Η παράταση λειτουργίας ανεστάλη το 2010 στον ΗΣΑΠ (αφού πρώτα "φόρτωσε" το λειτουργικό κόστος της Εταιρείας) αλλά το εισιτήριο παρέμεινε στα ίδια επίπεδα.Και σήμερα το εισιτήριο θα πάει 1.40 δηλαδή αύξηση μέσα σε 2 χρόνια 80%.Για πείτε μας τώρα όλοι εσείς που ασκείτε κριτική αυξήθηκε κανένας μισθός 80% τα τελευταία 2 χρόνια;Και σε όλα αυτά προσθέτω τα μειωμένα δρομολόγια, προσωπικό που έρχεται με το ζόρι στη δουλειά γιατί του "έκλεισαν το σπίτι", επιβάτες που θα ξανασκεφτούν να χρησιμοποιήσουν τα ΜΜΜ γιατί θα θέλουν 3 ευρώ να πάνε στη δουλειά τους. Το πιό απτό παράδειγμα της πρωτοποριακής εξυγιανσής που έχει σχεδιαστεί και προοωθείται είναι ο ΟΣΕ : Αθήνα-Θεσσαλονίκη με το intercity από 35 στα 55 ευρώ!!!!Αναρωτιέμαι γιατί δεν μιλάει κανείς για αυτό;Δεν πειράζει όμως γιατί σε λίγο καιρό δεν θα έχουμε πια "ΖΗΜΙΟΓΟΝΕΣ ΔΕΚΟ", θα έχουμε όμως ΖΗΜΙΟΓΟΝΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ.