Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 6 Σύμφωνο Ευθύνης – Προϋπολογισμοί Μηχανισμός επίβλεψηςΣχόλιο του χρήστη Θεόδωρος Γεωργόπουλος | 17 Ιανουαρίου 2011, 12:25
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η προτεινόμενη τιμή του εισιτηρίου (1,20-1,40) θεωρώ ότι είναι υπερβολική αν τη συγκρίνουμε με το κόστος χρήσης του Ι.Χ. Ακόμα και με τη βενζίνη στο 1,50ευρώ για μικρές και μεσαίες αποστάσεις συμφέρει με διαφορά να χρησιμοποιήσεις το αυτοκίνητο παρά το λεωφορείο. Ο κάτοικος π.χ. των Πατησίων που θέλει να έρθει στο κέντρο για κάποια υπόθεσή του, με το αυτοκίνητο θα του στοιχίσει η βενζίνη γύρω στα 80λεπτά (7 χιλιόμετρα πήγαινε έλα, κατανάλωση 7,5λίτρα στα 100χλμ, κόστος βενζίνης 1,5ε/λίτρο) ενώ με το λεωφορείο θα χρειαστεί 2,4ευρώ για μια υπηρεσία σαφώς υποδεέστερη. Αυτό το ζήτημα κάπως πρέπει να ρυθμιστεί. Ίσως με χρήση κάποιου φτηνού εισιτηρίου για μικρές αποστάσεις, ή με διαχωρισμό σε ζώνες, όπως παλιά ο ΗΣΑΠ