Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 1 Αναδιάρθρωση Δημοσίων Αστικών Συγκοινωνιών – Μετασχηματισμός εταιρειώνΣχόλιο του χρήστη Τσακιρόπουλος Δημήτρης | 17 Ιανουαρίου 2011, 21:20
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αναφορικά με το κόστος εισητηρίου είναι πολύ λογικό αυτό να κυμανθεί στο 1,20-1,40 αναφορικά με το κόστος χρήσης όλων των μέσων. Επιπλέον η εισαγωγή εισητηρίου μεμονομένα μετρό ή λεωφορείου κρίνεται επιτακτική σε αυτήν περίπτωση σε τιμή περίπου στα 0,80 ευρώ. Τέλος για χρήση απο εργαζομένους πρέπει να προβλεφτεί η έκδοση φτηνής μηνιαίας καρτας που θα πέρνεται απο αυτούς που εχουν ανάγκη καθημερινά τα ΜΜΜ, ενώ για την έκδοσή της θα προσκομίζεται αντίγραφο εκκαθαριστικού, στο οποίο να προκύπτει εισόδημα κάτω απο ένα συγκεκριμένο όριο....ίσως 12000 ή παρόμοιο.Με αυτό τον τρόπο να ενισχυθούν αποτελεσματικά τμήματα του πληθυσμού που θα θιχθούν απο την αύξηση του εισητηρίου ενώ λοιποί θα επιβαρυνθούν αμελητέα καθώς θα συνεχίσει να εκδίδεται η κανονική μηνιαία κάρτα, η οποία θα είναι σάφεστατα όπως και σήμερα, ποιο οικονομική απο τα μεμονομένα εισητήρια. Στρέφοντας το βλέμμα στην ευρώπη όντως τα μεμονωμένα εισητήρια είναι ακριβά στις ευρωπαικές χώρες στις οποίες οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν κυρίως τις μηνιαίες ή ακόμη ετήσιες κάρτες χωρίς να γεμίζουν χαρτάκια τους σταθμούς και χωρίς να καθυστερούν σε εκδοτήρια.