Αρχική Νέο Θεσμικό Πλαίσιο Οδικών και Εμπορευματικών ΜεταφορώνΆρθρο 2 Κατηγορίες και ορισμοίΣχόλιο του χρήστη ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΩΝ ΒΥΤΙΟΦΟΡΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΛΥΜΑΤΩΝ ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ | 30 Απριλίου 2010, 09:33
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αθήνα, 30-4-2010 Προς: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ κ. ΥΠΟΥΡΓΟΝ κ. ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΝ κ. ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ Δ/ΝΣΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΑΠΟΨΕΙΣ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ – ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ Του ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΩΝ ΒΥΤΙΟΦΟΡΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΛΥΜΑΤΩΝ ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ που εδρεύει στη Μεταμόρφωση Αττικής (13ο χλμ. Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας.τηλ. 210 2829153, ΦΑΞ: 210 2829398) και εκπροσωπείται νόμιμα. ΘΕΜΑ: ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΟΔΙΚΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ» Αξιότιμοι κ. Υπουργέ, κ. Υφυπουργέ , κ. Γεν. Γραμματέα, Στα πλαίσια της δημόσιας διαβούλευσης για το νομοσχέδιο «ΟΔΙΚΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ», με το οποίο προωθείται ένα νέο θεσμικό πλαίσιο για τις οδικές και εμπορευματικές μεταφορές και τα φορτηγά αυτοκίνητα δημόσιας χρήσης, σύμφωνα με τις εξαγγελίες για το άνοιγμα των χαρακτηριζομένων ως «κλειστών» επαγγελμάτων, αναφέρουμε τα εξής: Από το άρθρο 2 του σχεδίου νόμου με τίτλο «Κατηγορίες και ορισμοί» με το οποίο ορίζεται η διάκριση των εμπορευματικών μεταφορών σε: α) Διεθνείς εμπορευματικές μεταφορές, β) Εθνικές εμπορευματικές μεταφορές, γ) Νομαρχιακές εμπορευματικές μεταφορές και δ) Ειδικές μεταφορές πετρελαιοειδών, και παράλληλα προσδιορίζονται τα Φ.Δ.Χ. αυτοκίνητα, και οι μεταφορικές εταιρείες που θα τις διενεργούν, είναι προφανές ότι εκ παραδρομής δεν έχει συμπεριληφθεί στην κατηγορία των Νομαρχιακών εμπορευματικών μεταφορών ο κλάδος των βυτιοφόρων Δ.Χ. ειδικών μεταφορών - μεταφοράς λυμάτων . Οι Νομαρχιακές ειδικές μεταφορές λυμάτων διενεργούνται με Φ.Δ.Χ. βυτιοφόρα αυτοκίνητα μικτού βάρους μέχρι 40.000 χιλιόγραμμα, εντός του Νομού που έχουν έδρα και έως σήμερα, για τυχόν χορήγηση νέων αδειών της κατηγορίας αυτής ισχύει το ΦΕΚ αρ. φύλλου 725/30-5-2005 περί «διαδικασίας χορηγήσεως αδειών κυκλοφορίας βυτιοφόρων αυτοκινήτων δημοσίας χρήσεως». Ειδικότερα , στο Νομό Αττικής που διενεργούν μεταφορές λυμάτων τα Δ.Χ. βυτιοφόρα του Σωματείου μας, το έργο έχει μειωθεί σημαντικά λόγω της ραγδαίας εξάπλωσης του κεντρικού αποχετευτικού δικτύου και της κατασκευής νέων εγκαταστάσεων βιολογικού καθαρισμού (στους αμέσως προσεχείς μήνες θα τεθούν σε λειτουργία οι Βιολογικοί Καθαρισμοί Θριασίου και Μαρκοπούλου, θα παραδοθεί ο Παρακηφίσιος αγωγός λυμάτων κλπ) και πολύ σύντομα προβλέπεται η συρρίκνωση και τελικά η εξαφάνιση του Κλάδου αυτού. Σήμερα ο ανταγωνισμός μεταξύ των επαγγελματιών του Κλάδου είναι ανηλεής. Είμαστε επαγγελματικός Κλάδος με Τιμολόγια Παροχής Υπηρεσιών, δεν έχουμε καθορισμένο Κρατικό Τιμολόγιο, και εργαζόμαστε σε συνθήκες εξοντωτικού ελεύθερου ανταγωνισμού της αγοράς. Επομένως δεν επιβαρύνουμε το κοινωνικό σύνολο με «κλειστές τιμές» . Αντίθετα, έχει το κοινό απεριόριστη δυνατότητα επιλογής επαγγελματιών και τιμών. Τα ήδη κυκλοφορούντα στον εν λόγω Νομό βυτιοφόρα μεταφοράς λυμάτων όχι μόνον επαρκούν για την εκτέλεση του υπάρχοντος έργου, αλλά έχουν καταδικαστεί σε ανεργία, για τον επιπρόσθετο λόγω ότι Δ.Χ. βυτιοφόρα μεταφοράς λυμάτων διαθέτουν και οι Δήμοι: Λαυρίου (2 οχήματα), Ραφήνας, Αίγινας, Βιλίων, Σπετσών, Ελευσίνας, Μάνδρας κλπ, οι οποίοι δραστηριοποιούνται ανταγωνιστικά προς εμάς. Συνεπώς, τυχόν απελευθέρωση των ειδικών μεταφορών λυμάτων και χορήγηση νέων αδειών κυκλοφορίας Νομαρχιακών βυτιοφόρων θα έχει βέβαιη και άμεση συνέπεια την οικονομική καταστροφή μας. Η έλλειψη έργου στον κλάδο μας έχει ενισχύσει και εξασφαλίσει προ πολλού χρόνου την ανταγωνιστικότητα για καλύτερες υπηρεσίες και τιμές. ΄Ετσι είναι αναγκαίο να περιληφθεί στο νομοσχέδιο διάταξη που θα απαγορεύει ρητά τη χορήγηση νέων αδειών νομαρχιακών βυτιοφόρων λυμάτων δημοσίας χρήσεως. Τέλος σας γνωρίζουμε ότι συμφωνούμε με τη σύσταση μεταφορικών εταιρειών, αφού θα παρασχεθεί ικανή προθεσμία, όχι συντομότερη των πέντε(5) ετών, για τη σωστή οργάνωσή μας στο νέο καθεστώς.