Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 1 Αναδιάρθρωση Δημοσίων Αστικών Συγκοινωνιών – Μετασχηματισμός εταιρειώνΣχόλιο του χρήστη Γεώργας Θωμάς | 18 Ιανουαρίου 2011, 02:49
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
κάποια σημεία για σκέψη και συζήτηση 1 ΕΝΙΑΙΟΣ ΦΟΡΕΑΣ: Νομιζω ότι πρέπει τα μέσα σταθερης τροχιας (ΗΣΑΠ, ΜΕΤΡΟ, ΤΡΑΜ) να ένωθουν ώστε οι υπαλληλοι να μετακινούνται ελεύθερα για την κάλυψη κενών και αναγκών (πιστεύω ότι το αντικείμενο είναι παρόμοιο). Τα λεωφορεία και τρόλευ να ενωθούν υπαλληλικά και αυτά. Και όλα μαζι κάτω από ένα διοικητικό φορέα υπευθυνο μόνο για τον συντονισμό των μέσων και την χάραξη δρομολογίων 2 ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ: Καμιά αφετηρία λεωφορείου για προάστιο από το κέντρο. Συνεχεις αλλαγή των δρομολογίων ανάλογα με την προσθήκη των νέων σταθμών του μετρό. Μικρές διαδρομές ώστε να εξασφαλιστεί η ακρίβεια στην τήρηση των δρομολογίων. 3 ΚΑΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ: νομίζω ότι είναι απαραίτητο η τοποθέτηση καμερών στα λεωφορεία με σκόπευση μπροστά και καταγραφή του περιεχομένου αντίτοιχο προς τις κάμερες των περιπολικων στις Η.Π.Α. με αυτό τον τρόπο θα εντοπίζονται οι οδηγοί που είτε παραβιάζουν τον λεωφοριόδρομο και καθυστερούν το λεωφορείο δοκιμάζοντας τα νεύρα του οδηγού και των επιβατων, είτε σταθμεύουν σε στροφή λεωφορείου ακινητοποιώντας λεωφορεία και αυτοκίνητα. Οι οδηγοί που θα εντοπίζονται θα πρέπει να κατηγορούνται για παρακώληση συγκοινωνιών με τις αντιστοιχες ποινές