Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΑρθρο 4 Εταιρείες Παροχής Συγκοινωνιακού Έργου (ΕΠΣΕ)Σχόλιο του χρήστη tsarouchas elias | 18 Ιανουαρίου 2011, 13:26
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αναφορικά με το σχόλιο του κυρίου Τσακιρόπουλου από 16.01.2011: Οι ΚΤΕΛ ΑΕ είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις, ανήκουν σε ιδιώτες. Οι αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες λχ στην Πάτρα, στις Σέρρες, στην Θεσσαλονίκη είναι ιδιωτικές. Το κύριο ερώτημα παραμένει: Γιατί το άρθρο 4 δίδει το δικαίωμα στις ιδιωτικές εταιρείες ΚΤΕΛ να εκτελούν συγκοινωνία στην Αττική και αποκλείει άλλες επιχειρήσεις - εταιρείες ιδιωτικού δικαίου από την δυνατότητα εκμετάλλευσης του εν λόγω δικτύου; Σε ότι αφορά την Ευρώπη, ο κύριος Τσακιρόπουλος ας ανατρέξει στην ιστοσελίδα arriva και veolia transport για να είναι σε θέση να διαπιστώσει ότι οι αναφορές του στα ευρωπαικά δεδομένα είναι ανακριβείς. Αλήθεια, πόσους κατοίκους έχει το Λίχτενστάιν ως ποσοστό στο σύνολο της ΕΕ; Αναμένοντας απάντηση από το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών Μετά τιμής Ηλίας Τσαρουχάς