Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 1 Αναδιάρθρωση Δημοσίων Αστικών Συγκοινωνιών – Μετασχηματισμός εταιρειώνΣχόλιο του χρήστη Φωκας Σταυρος | 18 Ιανουαρίου 2011, 20:06
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητε Βασιλη! στις αστικες συγκοινωνιες ομως δεν ισχυει αυτο!! Δεν μπορεις να προσφερεις κοινωνικες υπηρεσιες αρα χαμηλο εισιτηριο και να αναζητας το κερδος! ειναι απο τη φυση τους αντιθετα!! Απο την Αλλη πουθενα σε ανεπτυγμενη χωρα οι συγκοινωνιες δεν ειναι ιδωτικες!! Ο ιδιωτης δεν ενδιαφερεται αν εσυ στα κατσαβραχα του Κορυδαλλου για παραδειγμα θα παρεις ΜΜΜ για να πας στη δουλεια!!!ενδιαφερεται για το ποσοι ζουν εκει πανω και αν εχει κερδος!!Αρα εσυ ως ατυχος θα πρεπει να πας με τα ποδια η να αγορασεις οχημα!! Αυτη ειναι η πραγματικοτητα!! Τωρα αν πιστευεις πως ο παππους,η η γιαγια των 300 ευρω συνταξη η η γενια των 590 ευρω δεν εχουν δικαιωμα στην μετακινηση αυτο ειναι αλλο θεμα!! Φαντασου ομως να δινες εσυ το 10% του μισθου σου μονο για τις μετακινησεις...βαλε ρευμα τηλεφωνο νερο και ηδη...συντομα θα ζητας δανεικα!! Συμπερασματικα ως ωριμη κοινωνια...ας αφησουμε τα βασικα οικονομικα στην ακρη ας μην δουμε τα νουμερα και τα κερδη αλλα τον ανθρωπο επιτελους!