Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 11 Οργανόγραμμα και Κανονισμός Εσωτερικής Οργάνωσης και Λειτουργίας Μετατάξεις Πλεονάζοντος Προσωπικού Β΄ ΦάσηςΣχόλιο του χρήστη Εργαζόμενος στα ΜΜΜ | 19 Ιανουαρίου 2011, 00:54
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Παράγραφος 3 αναφέρει πως: «Το Διοικητικό Συμβούλιο του εκάστοτε Νέου Φορέα ή του ΟΑΣΑ αποφασίζει μονομερώς την τοποθέτηση εκάστου Εργαζομένου στις θέσεις που προκύπτουν συνεπεία της θέσεως σε ισχύ του Οργανογράμματος και του Κανονισμού Εσωτερικής Οργάνωσης και Λειτουργίας, χωρίς να δεσμεύεται από την ειδικότητα ή / και το είδος εργασίας που παρείχε ο Εργαζόμενος στους Παλαιούς Φορείς ή στον Νέο Φορέα ή στον ΟΑΣΑ μέχρι τον χρόνο αυτό, κατά παρέκκλιση οποιασδήποτε άμεσα ή έμμεσα αντίθετης διατάξεως της κείμενης νομοθεσίας.». Αυτό είναι το σχέδιο του Υπουργείου για τους εργαζόμενους στα ΜΜΜ; Θα μπορεί λοιπόν ακόμη κι ένας επιστήμονας που δούλευε στο σωστό πόστο να μετατίθεται π.χ. στην έκδοση εισιτηρίων λόγω «έλλειψης προσωπικού» ή λόγω «καλύτερης συμπίεσης του εργατικού κόστους» και μάλιστα κατά παρέκκλιση της κείμενης νομοθεσίας; Με αυτόν τον τρόπο θα οδηγηθούν στην ανάπτυξη οι ελληνικές επιχειρήσεις; Αυτή είναι η πρόθεση του σχεδίου εξυγίανσης κι αυτό το νέο εργασιακό status που ετοιμάζει για τους Έλληνες η τρόικα; Αυτά προβλέπονται για τους εργαζόμενους και στις δικές τους χώρες;