Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΆρθρο 1 Αναδιάρθρωση Δημοσίων Αστικών Συγκοινωνιών – Μετασχηματισμός εταιρειώνΣχόλιο του χρήστη Τσακιρόπουλος Δημήτρης | 19 Ιανουαρίου 2011, 02:46
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έχει ειπωθεί επανειλημμένως αλλά θα το ξαναπώ για όσους ίσως δεν το παρατήρησαν. Σε καμία ανεπτυγμένη χώρα δεν υπάρχουν ιδιωτικές αστικές συγκοινωνίες.....Έλεος δηλαδή τόσο δύσκολο να αφομοιώσουμε την πραγματικότητα? Απεναντίας όσο ποιο ανεπτυγμένη είναι μια χώρα κοινωνικά και οικονομικά τόσο μεγαλύτερη είναι η επιδότηση του κράτους στις αστικές συγκοινωνίες!!!! Ανέφερα συγκεκριμένα την Εθελ του Λιχτενστάιν της οποίας η επιδότηση φτάνει στο 70% του λειτουργικού της κόστους. Ναι στην ιδιωτική πρωτοβουλία αλλά εκεί που θα έχει επιτυχία!!! Εκεί που την έχουν αφήσει ελεύθερη και οι κεντροευρωπαϊκές χώρες. Απλά χρειάζεται να αντιγράψουμε...όχι να πειραματιστούμε!!!!! σε μια χώρα ειδικά που είναι ανίκανη να αντιγράψει έστω, πόσο μάλλον να πειραματιστεί!