Αρχική Αναδιάρθρωση ΣυγκοινωνιώνΑρθρο 4 Εταιρείες Παροχής Συγκοινωνιακού Έργου (ΕΠΣΕ)Σχόλιο του χρήστη tsarouchas elias | 19 Ιανουαρίου 2011, 21:01
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αναφορικά με το 2ο σχόλιο του κυρίου Τσακιρόπουλου από 19.01.2011: Δημόσια συγκοινωνία υπάρχει όταν το κράτος παρέχει αποκλειστικά δικαιώματα σε ιδιώτες ύστερα από διαγωνισμό έναντι ανταλλάγματος. Αυτά δεν είναι προσωπική άποψη αλλά άποψη του Κανονισμού 1370/2007 και της συναφούς νομολογίας του Ευρωπαικού Δικαστηρίου. Κατά τον κύριο Τσακιρόπουλο, δημόσια συγκοινωνία έχουμε μόνον όταν η παραγωγή αυτής (εκτέλεση δρομολογίων) γίνεται με λεωφορεία δημόσιας ιδιοκτησίας. Το ότι ο έλληνας ιδιώτης είναι καλύτερος νοικοκύρης στην ιδιοκτησία του (λχ πιο καθαρός και πιο οικονομικός) από ότι το ελληνικό δημόσιο αποδεικνύεται από κάθε ένα δημόσιο κτίριο. Κύριε Τσακιρόπουλε, πηγαίνετε σε οποιοδήποτε δημόσιο κτίριο (λχ εφορία, πανεπιστήμιο, νομαρχία, σχολείο, δικαστήριο) και συγκρίνετε την καθαριότητα των χώρων αυτών με αντίστοιχους χώρους ιδιωτικής ιδιοκτησίας, οι οποίοι λάμπουν γιατί απλά οι ιδιοκτήτες προσέχουν, φροντίζουν και επιβλέπουν. Είναι δύσκολο να μιλάτε για ιδιοσυκρασία του έλληνα, όταν ο κάθε 5ος έχει φύγει προ πολλού στο εξωτερικό και προόδευσε στην ιδιωτική πρωτοβουλία, ενώ αντίθετα αυτοί που έμειναν στο εσωτερικό οδήγησαν ("με την ιδιοσυγκρασία τους") σε κατάσχεση και δέσμευση όλης της περιουσίας του δημοσίου (που μας κληροδότησε ο Κολοκοτρώνης και άλλοι άγνωστοι ήρωες) από τους δανειστές. Λάθος κάνετε κύριε Τσακιρόπουλε, ο Κολοκοτρώνης δεν ζήτησε ποτέ μια θέση στο δημόσιο, γιατί εάν ζητούσε θα τον προσλάμβανε η Πύλη και ο Σουλτάνος με 14ο και 15 μισθό και διάφορα άλλα επιδόματα, αντίθετα όμως αυτός και πλήθος αγνώστων ηρώων δημιούργησαν το δημόσιο το οποίο βέβαια σήμερα έχει απολύτως αναλωθεί (δεν υπάρχει πλέον ως περιουσιακό στοιχείο) και πρέπει λίγο να μελετήσετε τις έννομες συνέπειες του μνημονίου και τις διαδικασίες αναγκαστικής εκτέλεσης του Λονδίνου. Επειδή λοιπόν ΕΛΛΗΝΕΣ ήσαν αυτοί που αγωνίστηκαν για την σύσταση του ελληνικού κράτους, έδωσαν μάχες δηλαδή και είδαν κομένα κεφάλια και πόδια, που εγώ και εσείς θα λιποθυμούσαμε εάν τα βλέπαμε, να μην χρησιμοποιούμε τον όρο του "έλληνα" και της "ιδιοσυγκρασίας αυτού", εκτός βέβαια και εάν εννοείτε τους "κοπρίτες" του κυρίου Πάγκαλου, γνωστού μηδενιστή όλων των αξιών, των λίγων εν πάσει περιπτώσει, οι οποίες και απέμειναν. Δεν το αξίζουν λοιπόν κύριε Τσακιρόπουλε οι αγωνιστές του 21 να μας παραδίδουν την Ακρόπολη, να φυλακίζονται στο Μπούρτζι, και οι "έλληνες" με την "ιδιοσυγκρασία" που εννοείτε, να οδηγούν σε κατάσχεση της δημόσιας περιουσίας από τους δανειστές. Επειδή λοιπόν η "ελλάς ποτέ δεν πεθαίνει" θα έλθει η ημέρα εκείνη που η οργή κάθε εργατικού, έλληνα βιοπαλαιστή (είτε αυτός είναι εργάτης, είτε είναι επιχειρηματίας ή δημόσιος υπάλληλος ή συνταξιούχος) θα οδηγήσει στον καιάδα, όλα αυτά τα μορφώματα που ξεπούλησαν με τα χρέη και τις επιδοτήσεις τους αλλά και τις αρπαχτές τους τον Παρθενώνα (λχ πολιτικά κόμματα, δήμοι, ΚΤΕΛ, ΕΘΕΛ, ΟΣΕ κλπ). Μετά τιμής και έχοντας ιστορική συνείδηση Ηλίας Τσαρουχάς ΥΓ: Είναι αυτονόητο, ότι δεν αναμένω απάντηση από το Υπουργείο Μεταφορών στο σχόλιο αυτό.